Приказ основних података о документу
Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију
dc.contributor | Ђерић, Ивана | |
dc.contributor | Максић, Славица | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Вујисић-Живковић, Наташа | |
dc.creator | Ђерић, Ивана | |
dc.date.accessioned | 2021-05-19T09:34:47Z | |
dc.date.available | 2021-05-19T09:34:47Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-139-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/451 | |
dc.description.abstract | У овом поглављу фокус је на аутоетнографији као иновативној методологији истраживања, у којој могу да се изучавају васпитнообразовни проблеми на научно заснован начин. Аутоетнографија није ограничена на академски контекст или на одређену научну дисциплину. Mогућности њене примене у истраживању образовања су веома широке. Наставници, учитељи и стручни сарадници упознаће се са начинима дефинисања аутоетнографског истраживачког жанра, методолошким препорукама о примени аутоетнографских студија у домену струке којом се баве, као и конкретним примерима изведених студија домаћих и страних аутора. У раду се такође расправља о колаборативној аутоетнографији као научној методи која омогућава истраживачима и школским практичарима да у сарадњи сa колегама истражују, мењају и унапређују праксу. Овај тип истраживачких студија омогућава школским практичарима да заједнички граде корпус професионалних знања, мењају имплицитне педагошке теорије и последично доприносе подизању квалитета наставе и постигнућа ученика.Аутоетнографија позива школске практичаре на искуствено и сарадничко учење, личну и заједничку рефлексију и акцију. У раду је дат пример аутоетнографске студије о професионалним едукаторима која је изведена на колаборативан начин на нашем поднебљу. На крају рада ауторка је приказала аутоетнографске забелешке које је водила током писања овог текста. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Истраживања у школи | sr |
dc.subject | аутоетнографија | sr |
dc.subject | школски практичари | sr |
dc.subject | истраживања у школи | sr |
dc.subject | рефлексивност | sr |
dc.subject | autoethnography | sr |
dc.subject | school practitioners | sr |
dc.subject | research in school | sr |
dc.subject | reflexivity | sr |
dc.title | Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 62 | |
dc.citation.spage | 31 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1139/Autoetnografija_u_obrazovanju_2018.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_451 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |