IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију

Thumbnail
2018
Autoetnografija_u_obrazovanju_2018.pdf (587.8Kb)
Authors
Ђерић, Ивана
Contributors
Ђерић, Ивана
Максић, Славица
Гајић, Оливера
Алибабић, Шефика
Вујисић-Живковић, Наташа
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У овом поглављу фокус је на аутоетнографији као иновативној методологији истраживања, у којој могу да се изучавају васпитнообразовни проблеми на научно заснован начин. Аутоетнографија није ограничена на академски контекст или на одређену научну дисциплину. Mогућности њене примене у истраживању образовања су веома широке. Наставници, учитељи и стручни сарадници упознаће се са начинима дефинисања аутоетнографског истраживачког жанра, методолошким препорукама о примени аутоетнографских студија у домену струке којом се баве, као и конкретним примерима изведених студија домаћих и страних аутора. У раду се такође расправља о колаборативној аутоетнографији као научној методи која омогућава истраживачима и школским практичарима да у сарадњи сa колегама истражују, мењају и унапређују праксу. Овај тип истраживачких студија омогућава школским практичарима да заједнички граде корпус професионалних знања, мењају имплицитне педагошке теорије и последично доприносе подизању квалитета на...ставе и постигнућа ученика.Аутоетнографија позива школске практичаре на искуствено и сарадничко учење, личну и заједничку рефлексију и акцију. У раду је дат пример аутоетнографске студије о професионалним едукаторима која је изведена на колаборативан начин на нашем поднебљу. На крају рада ауторка је приказала аутоетнографске забелешке које је водила током писања овог текста.

Keywords:
аутоетнографија / школски практичари / истраживања у школи / рефлексивност / autoethnography / school practitioners / research in school / reflexivity
Source:
Истраживања у школи, 2018, 31-62
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45

ISBN: 978-86-7447-139-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_451
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/451
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Ђерић, Ивана
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/451
AB  - У овом поглављу фокус је на аутоетнографији као иновативној методологији
истраживања, у којој могу да се изучавају васпитнообразовни проблеми
на научно заснован начин. Аутоетнографија није ограничена на академски
контекст или на одређену научну дисциплину. Mогућности њене
примене у истраживању образовања су веома широке. Наставници,
учитељи и стручни сарадници упознаће се са начинима дефинисања
аутоетнографског истраживачког жанра, методолошким препорукама о
примени аутоетнографских студија у домену струке којом се баве, као и
конкретним примерима изведених студија домаћих и страних аутора. У
раду се такође расправља о колаборативној аутоетнографији као научној
методи која омогућава истраживачима и школским практичарима да у
сарадњи сa колегама истражују, мењају и унапређују праксу. Овај тип
истраживачких студија омогућава школским практичарима да заједнички
граде корпус професионалних знања, мењају имплицитне педагошке теорије
и последично доприносе подизању квалитета наставе и постигнућа ученика.Аутоетнографија позива школске практичаре на искуствено и сарадничко
учење, личну и заједничку рефлексију и акцију. У раду је дат пример
аутоетнографске студије о професионалним едукаторима која је изведена на
колаборативан начин на нашем поднебљу. На крају рада ауторка је приказала
аутоетнографске забелешке које је водила током писања овог текста.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Истраживања у школи
T1  - Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију
EP  - 62
SP  - 31
ER  - 
@inbook{
author = "Ђерић, Ивана",
year = "2018",
abstract = "У овом поглављу фокус је на аутоетнографији као иновативној методологији
истраживања, у којој могу да се изучавају васпитнообразовни проблеми
на научно заснован начин. Аутоетнографија није ограничена на академски
контекст или на одређену научну дисциплину. Mогућности њене
примене у истраживању образовања су веома широке. Наставници,
учитељи и стручни сарадници упознаће се са начинима дефинисања
аутоетнографског истраживачког жанра, методолошким препорукама о
примени аутоетнографских студија у домену струке којом се баве, као и
конкретним примерима изведених студија домаћих и страних аутора. У
раду се такође расправља о колаборативној аутоетнографији као научној
методи која омогућава истраживачима и школским практичарима да у
сарадњи сa колегама истражују, мењају и унапређују праксу. Овај тип
истраживачких студија омогућава школским практичарима да заједнички
граде корпус професионалних знања, мењају имплицитне педагошке теорије
и последично доприносе подизању квалитета наставе и постигнућа ученика.Аутоетнографија позива школске практичаре на искуствено и сарадничко
учење, личну и заједничку рефлексију и акцију. У раду је дат пример
аутоетнографске студије о професионалним едукаторима која је изведена на
колаборативан начин на нашем поднебљу. На крају рада ауторка је приказала
аутоетнографске забелешке које је водила током писања овог текста.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Истраживања у школи",
booktitle = "Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију",
pages = "62-31"
}
Ђерић, И.. (2018). Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију. in Истраживања у школи
Београд : Институт за педагошка истраживања., 31-62.
Ђерић И. Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију. in Истраживања у школи. 2018;:31-62..
Ђерић, Ивана, "Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију" in Истраживања у школи (2018):31-62.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB