IPIR: Recent submissions
Now showing items 61-80 of 1079
-
Социјални статус као предиктор читалачке писмености ученика у Србији
(PIRLS 2021: резултати и импликације, 2023) -
Motivation for learning science and mathematics: TIMSS research in Serbia / Мотивација за учење природних наука и математике: истраживање ТИМСС у Србији
(Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 2023) -
Однос студената према властитој језичкој пракси, самопроцени писмености и њихово разумевање прочитаног / Odnos studenata prema vlastitoj jezičkoj praksi, samoproceni pismenosti i njihovo razumevanje pročitanog
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Relation between student achievement and social status in oecd and post-Yugoslav countrie
(Belgrade : Sociological Scientific Society of Serbia, 2023) -
Scaffolding peer collaborative problem solving: a qualitative systematic review
(Niš : Faculty of Philosophy, 2023) -
The application of sociometric techniques in research on peer relations in inclusive education
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Thematic Working Group 4 - Fostering self-regulatory skills in learners in digital learning environments
(Moving forward to new educational realities in the digital era: Report of EDUsummIT 2023, 2023) -
Sensory processing features in children with cochlear implants
(University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2023) -
Teachers’ disciplinary practices and prosocial behavior in high school students
(Niš : Faculty of Philosophy, 2023) -
Satisfaction with different aspects of life and positive future expectations among high school students: Specific significance of satisfaction with school / Zadovoljstvo različitim aspektima života i pozitivna očekivanja od budućnosti kod srednjoškolaca - specifičan značaj zadovoljstva školom
(Nastava i vaspitanjeNastava i vaspitanje, 2023) -
Factors of a sense of school belonging: Bronfenbrenner’s theoretical model as a starting framework for interpretation
(Niš : Univerzitet u Nišu, 2023) -
Kulturalne kompetencije u obrazovno-vaspitnoj praksi: samoprocena nastavnika srednjih škola
(Beograd : Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2023) -
Повезаност стручног усавршавања учитеља са применом индивидуалног приступа у настави читања
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Интернет као ресурс у сарадничком решавању проблема: приказ тренинга / Internet kao resurs u saradničkom rešavanju problema: prikaz treninga
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Карактеристике кућног окружења и развој читалачких компетенција: кластер анализа података из студије PIRLS 2021
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Razumevanje procesa rezilijentnosti iz ugla multisistemskog modela
(Beograd : Društvo defektologa Srbije, 2023) -
Intercultural sensitivity of primary and secondary school students in Belgrade : Gender and age specificities
(Beograd : Filozofski fakultet, 2023) -
Relevance of parental monitoring strategies in explanation of externalizing behaviour problems in adolescence: Mediation of parental knowledge
(Novi Sad : Filozofski fakultet, 2023)