Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 28
Dyslexic students in educational process / Disleksični učenici u vaspitno-obrazovnom procesu
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2012)
Reading and writing represent very complex psycho-linguistic processes and their success depends a lot on specific development of perceptive, speech-language and grapho-motoric abilities of a child. Difficulties in reading ...
Ефекти програма стручног усавршавања наставника
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
In the second chapter, Milja Vujaĉić and Jelena Pavlović analyzed
various teacher professional development programs, and their effects
on the school practice. They found that the curricular related teacher training ...
Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју
наставника и школској клими неопходној за подржавање и
подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници-
јативног понашања. У првом поглављу овог дела ...
Индивидуализовани приступ ученику у настави
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Ова књига се бави и проблемима инклузије у контексту СИС
приступа образовању. Дискутовано је о значају индивидуа-
лизације/диференцијације у настави и ваннаставним активностима ученика (Миља Вујачић).
Рана писменост и активности родитеља и деце које утичу на њен развој: Први резултати / Early literacy practices at home: First results
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Игра и машта у настави: експонент дивергентног мишљења и подстицај стваралачког процеса, иницијативе и сарадње
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Они потом
анализирају методе подучавања/учења којима се подржава
дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и
остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције,
решавање отворених (неструктурисаних) ...
Geography in experimental classes of secondary vocational schools / Prepodavanie geografii v ëksperimeipal'nyh klassah srednih special'nyh škol
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
The paper analyses organization of geography classes within the experiment in secondary vocational schools. The research was aimed at: (1) identification of students' attitudes towards geography as a school subject and (2) ...
Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Последњих деценија инклузивно образовање је у фокусу многих
интердисциплинарних истраживања, законских регулатива и
реформи образовних система, али и даље постоје бројне
недоумице и тешкоће у теоријским разматрањима и ...
Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role
of parents in two chapters. Parents are the first and still the most
important agents in child development. It is also discussed in what
ways the parents‟ ...
Empirijska istraživanja : metodološke i statističke osnove / Empirical research : methodological and statistical bases
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2012)