Индивидуализовани приступ ученику у настави
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Ова књига се бави и проблемима инклузије у контексту СИС
приступа образовању. Дискутовано је о значају индивидуа-
лизације/диференцијације у настави и ваннаставним активностима ученика (Миља Вујачић).
Problems of inclusion are also covered. Milja Vujičić was
discussing the importance of individualization/differentiation of the
curricular and extracurricular activities
Кључне речи:
индивидуализација / васпитање / образовање / дете / настава / individualization / education / child / teaching / schoolingИзвор:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 289-304Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-179034)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Вујачић, Миља PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/765 AB - Ова књига се бави и проблемима инклузије у контексту СИС приступа образовању. Дискутовано је о значају индивидуа- лизације/диференцијације у настави и ваннаставним активностима ученика (Миља Вујачић). AB - Problems of inclusion are also covered. Milja Vujičić was discussing the importance of individualization/differentiation of the curricular and extracurricular activities PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Индивидуализовани приступ ученику у настави EP - 304 IS - 2 SP - 289 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_765 ER -
@inbook{ author = "Вујачић, Миља", year = "2012", abstract = "Ова књига се бави и проблемима инклузије у контексту СИС приступа образовању. Дискутовано је о значају индивидуа- лизације/диференцијације у настави и ваннаставним активностима ученика (Миља Вујачић)., Problems of inclusion are also covered. Milja Vujičić was discussing the importance of individualization/differentiation of the curricular and extracurricular activities", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Индивидуализовани приступ ученику у настави", pages = "304-289", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_765" }
Вујачић, М.. (2012). Индивидуализовани приступ ученику у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 289-304. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_765
Вујачић М. Индивидуализовани приступ ученику у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):289-304. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_765 .
Вујачић, Миља, "Индивидуализовани приступ ученику у настави" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):289-304, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_765 .