IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља

Thumbnail
2012
Doprinosi_roditelja_u_razvijanju_inicijativnosti_2012.pdf (752.1Kb)
Authors
Половина, Нада
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role of parents in two chapters. Parents are the first and still the most important agents in child development. It is also discussed in what ways the parents‟ behaviour, in their everyday life, can promote the “Trefoil” values in the process of children‟s identity development. These two chapters appear to be interesting theoretical and practical contribution to this book, based on the developmental emotion oriented theories. The author analyzed the problem of creativeness, action and collaboration as an interactive developmental process where the CIC components are closely interrelated.
У првом делу књиге ауторка Нада Половина анализира улогу родитеља у два поглавља. Родитељи су први и увек најваж- нији чинилац у дететовом развоју. Ауторка такође дискутује о томе како понашање родитеља у свакодневном животу може да подржи СИС вредности у процесу развоја дечјег идентитета. Ова два поглавља дају занимљив теоријски и практични допринос овој књизи. Заснована су на теоријама о социоемоционалном развоју детета. Ауторка анализира проблем креативности, акције и сарадње као јединствен интерактивни процес где су три компоненте СИС приступа васпитању и образовању тесно повезане.
Keywords:
paretns / role of parents / child development / children / identity / developmental emotion oriented theories
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 33-54
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36
  • Половина, Нада. 2012. „Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе“. Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део (2):15–31. http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/754

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/755
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Половина, Нада
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/755
AB  - In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role
of parents in two chapters. Parents are the first and still the most
important agents in child development. It is also discussed in what
ways the parents‟ behaviour, in their everyday life, can promote the
“Trefoil” values in the process of children‟s identity development.
These two chapters appear to be interesting theoretical and practical
contribution to this book, based on the developmental emotion
oriented theories. The author analyzed the problem of creativeness,
action and collaboration as an interactive developmental process
where the CIC components are closely interrelated.
AB  - У првом делу књиге ауторка Нада Половина анализира
улогу родитеља у два поглавља. Родитељи су први и увек најваж-
нији чинилац у дететовом развоју. Ауторка такође дискутује о
томе како понашање родитеља у свакодневном животу може да
подржи СИС вредности у процесу развоја дечјег идентитета. Ова
два поглавља дају занимљив теоријски и практични допринос
овој књизи. Заснована су на теоријама о социоемоционалном
развоју детета. Ауторка анализира проблем креативности, акције
и сарадње као јединствен интерактивни процес где су три
компоненте СИС приступа васпитању и образовању тесно
повезане.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља
EP  - 54
IS  - 2
SP  - 33
ER  - 
@inbook{
author = "Половина, Нада",
year = "2012",
abstract = "In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role
of parents in two chapters. Parents are the first and still the most
important agents in child development. It is also discussed in what
ways the parents‟ behaviour, in their everyday life, can promote the
“Trefoil” values in the process of children‟s identity development.
These two chapters appear to be interesting theoretical and practical
contribution to this book, based on the developmental emotion
oriented theories. The author analyzed the problem of creativeness,
action and collaboration as an interactive developmental process
where the CIC components are closely interrelated., У првом делу књиге ауторка Нада Половина анализира
улогу родитеља у два поглавља. Родитељи су први и увек најваж-
нији чинилац у дететовом развоју. Ауторка такође дискутује о
томе како понашање родитеља у свакодневном животу може да
подржи СИС вредности у процесу развоја дечјег идентитета. Ова
два поглавља дају занимљив теоријски и практични допринос
овој књизи. Заснована су на теоријама о социоемоционалном
развоју детета. Ауторка анализира проблем креативности, акције
и сарадње као јединствен интерактивни процес где су три
компоненте СИС приступа васпитању и образовању тесно
повезане.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља",
pages = "54-33",
number = "2"
}
Половина, Н.. (2012). Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 33-54.
Половина Н. Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):33-54..
Половина, Нада, "Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):33-54.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB