Претраживање
Приказ резултата 1-8 од 8
Препреке у реализовању наставе на даљину током пандемије COVID-19 вируса: перспектива наставника / Barriers to implementation of distance learning during the COVID-19 outbreak: teacher perspective
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Од проглашавања пандемије изазване вирусом COVID-19 почетком
2020. године настава на даљину постала је једно од централних питања васпитно образовног рада на глобалном нивоу. Када је целокупна настава премештена у онлајн ...
Don't Think That Kids Aren't Noticing: Indirect Pathways to Children's Fear of COVID-19
(Frontiers Media, 2021)
The present study is couched within Rachman’s three-pathway theory of fear acquisition (Rachman 1977, 1991). Besides the direct contact with the objects of fear, this model also includes two indirect pathways to fear ...
Izazovi roditeljstva tokom vanrednog stanja u Srbiji
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanjaBeograd : Institut za psihologiju, 2021)
Počnimo od informacije nepoznate samo onima koji će čitati ovaj tekst u
nekoj daljoj budućnosti: Kao mera borbe protiv pandemije izazvane virusom COVID-19
tokom marta, aprila i maja meseca 2020-te proglašeno je vanredno ...
Primena informaciono-komunikacionih tehnologija u inkluzivnom obrazovnom kontekstu – iskustva nastavnika tokom pandemije COVID-19
(Beograd : Institut za pedagogiju i andragogijuBeograd : Pedagoško društvo Srbije, 2021)
U inkluzivnom obrazovnom kontekstu, upotreba informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) jedan je od poželjnih i neophodnih vidova modernizacije obrazovno-vaspitnog procesa. Ekspanzija upotrebe IKT tokom pandemije COVID-19 ...
Supplementary data for article: Radanović, A.; Micić, I.; Pavlović, S.; Krstić, K. Don’t Think That Kids Aren’t Noticing: Indirect Pathways to Children’s Fear of COVID-19. Frontiers in Psychology 2021, 12. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.635952.
(Frontiers Media, 2021)
The Supplementary Material for this article can be found
online at: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.
2021.635952/full#supplementary-material
Implementation of distance technologies in Euro-Asian universities during the COVID-19 pandemic
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021)
The authors of the chapter Implementation of distance technologies in Euro-
Asian universities during the COVID-19 pandemic are Sergey Kokhan, Ariunsanaa
Byambaa, Elena Romanova, Batbaatar Gunchin and Witold Kowalski. ...
Potrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnika / The needs of primary schools in Serbia during the covid-19 pandemic in the context of prevention of risky behaviors of students: a teacher's perspective
(Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine, 2021)
Zdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa korona (COVID-19) donela je mnoge promene
u funkcionisanju svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema u svetu i Srbiji. Uvođenje
onlajn nastave, smanjenje broja učenika po grupama ...
Learning dynamics during COVID-19 pandemic: high-school students in Serbia
(Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologijuBeograd : Filozofski fakultet, 2021)
Paper describes the dynamics of the distance learning process caused by COVID-19
pandemic from a student’s perspective. We explored some of the features of the learning
process during long-distance learning: time learning, ...