IPIR: Recent submissions
Приказ резултата 61-80 од 1079
-
Социјални статус као предиктор читалачке писмености ученика у Србији
(PIRLS 2021: резултати и импликације, 2023) -
Motivation for learning science and mathematics: TIMSS research in Serbia / Мотивација за учење природних наука и математике: истраживање ТИМСС у Србији
(Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 2023) -
Однос студената према властитој језичкој пракси, самопроцени писмености и њихово разумевање прочитаног / Odnos studenata prema vlastitoj jezičkoj praksi, samoproceni pismenosti i njihovo razumevanje pročitanog
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Relation between student achievement and social status in oecd and post-Yugoslav countrie
(Belgrade : Sociological Scientific Society of Serbia, 2023) -
Learning Through Defense and Defiance – Environmental Protests in Serbia as a Sign of Hope and a Source of Inspiration
(Belgrade : Institute for Pedagogy and Andragogy, Faculty of Philosophy, 2023) -
Улога црта личности и емоционалне интелигенције у предикцији академског стреса код студената / The role of personality traits and emotional intelligence in predicting academic stress among university students
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Капацитет ментализације код адолесцената: допринос васпитних стилова родитеља / Capacity for mentalization in adolescents: The contribution of parenting styles
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Academic emotions and procrastination in adolescents: can emotional intelligence buffer effects of negative emotions in school?
(Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2023) -
ПИРЛС 2021 – национални извештај о резултатима истраживања читалачке писмености / PIRLS 2021 – nacionalni izveštaj o rezultatima istraživanja čitalačke pismenosti
(Београд : Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, 2023) -
Satisfaction with different aspects of life and positive future expectations among high school students: Specific significance of satisfaction with school / Zadovoljstvo različitim aspektima života i pozitivna očekivanja od budućnosti kod srednjoškolaca - specifičan značaj zadovoljstva školom
(Nastava i vaspitanjeNastava i vaspitanje, 2023) -
Factors of a sense of school belonging: Bronfenbrenner’s theoretical model as a starting framework for interpretation
(Niš : Univerzitet u Nišu, 2023) -
Kulturalne kompetencije u obrazovno-vaspitnoj praksi: samoprocena nastavnika srednjih škola
(Beograd : Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2023) -
Повезаност стручног усавршавања учитеља са применом индивидуалног приступа у настави читања
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Scaffolding peer collaborative problem solving: a qualitative systematic review
(Niš : Faculty of Philosophy, 2023) -
Teachers’ disciplinary practices and prosocial behavior in high school students
(Niš : Faculty of Philosophy, 2023) -
Подршкa учењу током првог таласа пандемије COVID-19 – перспектива средњошколаца / Scaffolding the learning during the first wave of the COVID-19 pandemic - secondary school students’ perspective
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
What differentiates productive from unproductive adolescent groups engaged in collaborative problem-solving: A qualitative systematic review
(Finland : University of Turku, 2023)