Приказ основних података о документу
Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект
dc.contributor | Шефер, Јасмина | |
dc.contributor | Радишић, Јелена | |
dc.creator | Радишић, Јелена | |
dc.date.accessioned | 2022-03-04T11:38:01Z | |
dc.date.available | 2022-03-04T11:38:01Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-111-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/770 | |
dc.description.abstract | Слободне активности у школи, како основној, тако и средњој, представљају значајан сегмент васпитно-образовног процеса. Оне чине слободнији и флексибилнији оквир школског деловања којe омогућава лакше успостављање веза на релацији наставник– ученик (Martinĉević, 2010). У оквиру слободних активности наставницима се отвара могућност да њихове компетенције у пуној мери дођу до изражаја, а ученицима да развију и испоље интересовања за која није остављено довољно простора током редовне наставе. Уједно кроз овај вид активности школа проширује своју васпитно-образовну улогу и на слободно време својих ученика, које они „добровољно жртвују“ како би учествовали у додатним активностима које им се нуде. Богатство и квалитет активности које школа нуди, њихова прилагођеност развојним потребама и интересовањима ученика имају пресудни значај за укључивање ученика у активности и за развој њихових склоности, способности, интересовања, иницијативе и ства- ралаштва. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део | sr |
dc.subject | основна школа | sr |
dc.subject | средња школа | sr |
dc.subject | васпитнообразовни процес | sr |
dc.subject | когнитивни аспект | sr |
dc.subject | социјални аспект | sr |
dc.subject | primary school | sr |
dc.subject | High School | sr |
dc.subject | educational process | sr |
dc.subject | cognitive aspect | sr |
dc.subject | social aspect | sr |
dc.title | Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 430 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 411 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2335/Uloga_slobodnih_aktivnosti_u_podsticanju_stvaralackog_rada_2012.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_770 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |