Приказ основних података о документу
Индивидуализовани приступ ученику у настави
dc.contributor | Шефер, Јасмина | |
dc.contributor | Радишић, Јелена | |
dc.creator | Вујачић, Миља | |
dc.date.accessioned | 2022-03-01T12:44:23Z | |
dc.date.available | 2022-03-01T12:44:23Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-111-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/765 | |
dc.description.abstract | Ова књига се бави и проблемима инклузије у контексту СИС приступа образовању. Дискутовано је о значају индивидуа- лизације/диференцијације у настави и ваннаставним активностима ученика (Миља Вујачић). | sr |
dc.description.abstract | Problems of inclusion are also covered. Milja Vujičić was discussing the importance of individualization/differentiation of the curricular and extracurricular activities | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део | sr |
dc.subject | индивидуализација | sr |
dc.subject | васпитање | sr |
dc.subject | образовање | sr |
dc.subject | дете | sr |
dc.subject | настава | sr |
dc.subject | individualization | sr |
dc.subject | education | sr |
dc.subject | child | sr |
dc.subject | teaching | sr |
dc.subject | schooling | sr |
dc.title | Индивидуализовани приступ ученику у настави | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 304 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 289 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2326/Individualizovani_pristup_uceniku_u_nastavi_2012.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_765 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |