IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Индивидуализовани приступ ученику у настави

Thumbnail
2012
Individualizovani_pristup_uceniku_u_nastavi_2012.pdf (575.7Kb)
Authors
Вујачић, Миља
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Ова књига се бави и проблемима инклузије у контексту СИС приступа образовању. Дискутовано је о значају индивидуа- лизације/диференцијације у настави и ваннаставним активностима ученика (Миља Вујачић).
Problems of inclusion are also covered. Milja Vujičić was discussing the importance of individualization/differentiation of the curricular and extracurricular activities
Keywords:
индивидуализација / васпитање / образовање / дете / настава / individualization / education / child / teaching / schooling
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 289-304
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_765
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/765
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Вујачић, Миља
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/765
AB  - Ова књига се бави и проблемима инклузије у контексту СИС
приступа образовању. Дискутовано је о значају индивидуа-
лизације/диференцијације у настави и ваннаставним активностима ученика (Миља Вујачић).
AB  - Problems of inclusion are also covered. Milja Vujičić was
discussing the importance of individualization/differentiation of the
curricular and extracurricular activities
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Индивидуализовани приступ ученику у настави
EP  - 304
IS  - 2
SP  - 289
ER  - 
@inbook{
author = "Вујачић, Миља",
year = "2012",
abstract = "Ова књига се бави и проблемима инклузије у контексту СИС
приступа образовању. Дискутовано је о значају индивидуа-
лизације/диференцијације у настави и ваннаставним активностима ученика (Миља Вујачић)., Problems of inclusion are also covered. Milja Vujičić was
discussing the importance of individualization/differentiation of the
curricular and extracurricular activities",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Индивидуализовани приступ ученику у настави",
pages = "304-289",
number = "2"
}
Вујачић, М.. (2012). Индивидуализовани приступ ученику у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 289-304.
Вујачић М. Индивидуализовани приступ ученику у настави. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):289-304..
Вујачић, Миља, "Индивидуализовани приступ ученику у настави" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):289-304.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB