Search
Now showing items 1-4 of 4
Obrazovanje nastavnika i njegova usklađenost sa tržištem rada / Teacher education and its compliance with labour market
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Imajući u vidu Strategiju za razvoj obrazovanja 2018–2025, kao i indikativni strateški dokument 2014–
2020. (koji sadrži glavne ciljeve za pružanje pomoći preko IPA II u sektoru obrazovanja) cilj našeg
istraživanja jeste ...
Razvoj kompetencija učenika za moderno društvo : konstruktivistički pristup nastavi / Development of student competence for modern society – constructivist approach to teaching
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
U radu se polazi od Uneskovog Globalnog okvira domena učenja koji omogućava razvoj sledećih
kompetencija učenika: socioemocionalne kompetencije, kulturno-umetničke koje se odnose na
pismenost i komunikaciju, pristup ...
Standardi za merenje uspeha učenika: izazovi u obrazovanju / Standards for student achievement - challenges for education
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Škole se širom sveta nalaze pred novim zahtevima, a jedan od njih, posebno izražen u neoliberalnoj
eri i kulturi revizije, jeste standardizacija uspeha učenika preuzeta iz sveta ekonomije. Mišljenja o
standardizaciji ...
Samoprocena nastavničkih kompetencija i koncept stručnog usavaršavanja nastavnika u inkluzivnom školskom kontekstu / Self-assessment of teacher competences and concept of in-service teacher training in context of inclusive school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
U većini savremenih društava – čija je zajednička odrednica pluralizam različitosti, inkluzivno
obrazovanje se posmatra kao pedagoški odgovor na izazove konstantno rastućih razlika između
učenika Obrazovni sistemi većine ...