Приказ основних података о документу
Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Стојиљковић, Снежана | |
dc.contributor | Кнежевић-Флорић, Оливера | |
dc.contributor | Ђоковић, Сања | |
dc.creator | Лаловић, Дејан | |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T10:29:15Z | |
dc.date.available | 2021-04-27T10:29:15Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-142-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/392 | |
dc.description.abstract | У раду Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања? Дејан Лаловић дискутује о односу између фундаметалних истраживања и њихове практичне примене. Аутор указује на неколико резултата из области изучавања когнитивне обраде језика који дају јасне смернице за евалуацију и потврду досадашњих образовних политика и пракси о почетном описмењавању и употреби два писма у нашој култури. Додатно, у овом раду се износе резултати истраживања који упућују на то да би неке досадашње образовне праксе из домена усвајања страног језика и целоживотног образовања одраслих требало редефинисати на начин који је ближи специфичностима памћења и когниције деце и одраслих. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији | sr |
dc.subject | језик | sr |
dc.subject | писмо | sr |
dc.subject | настава | sr |
dc.subject | учење | sr |
dc.title | Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања? | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 181 | |
dc.citation.spage | 165 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/933/bitstream_933.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_392 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |