Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?
Authors
Лаловић, ДејанContributors
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У раду Може ли познавање неких особености језика и оних који уче
побољшати процесe подучавања? Дејан Лаловић дискутује о односу између
фундаметалних истраживања и њихове практичне примене. Аутор указује на
неколико резултата из области изучавања когнитивне обраде језика који дају
јасне смернице за евалуацију и потврду досадашњих образовних политика
и пракси о почетном описмењавању и употреби два писма у нашој култури.
Додатно, у овом раду се износе резултати истраживања који упућују на то
да би неке досадашње образовне праксе из домена усвајања страног језика и
целоживотног образовања одраслих требало редефинисати на начин који је
ближи специфичностима памћења и когниције деце и одраслих.
Keywords:
језик / писмо / настава / учењеSource:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 165-181Publisher:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
- Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Collections
Institution/Community
IPITY - CHAP AU - Лаловић, Дејан PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/392 AB - У раду Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања? Дејан Лаловић дискутује о односу између фундаметалних истраживања и њихове практичне примене. Аутор указује на неколико резултата из области изучавања когнитивне обраде језика који дају јасне смернице за евалуацију и потврду досадашњих образовних политика и пракси о почетном описмењавању и употреби два писма у нашој култури. Додатно, у овом раду се износе резултати истраживања који упућују на то да би неке досадашње образовне праксе из домена усвајања страног језика и целоживотног образовања одраслих требало редефинисати на начин који је ближи специфичностима памћења и когниције деце и одраслих. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања? EP - 181 SP - 165 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_392 ER -
@inbook{ author = "Лаловић, Дејан", year = "2018", abstract = "У раду Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања? Дејан Лаловић дискутује о односу између фундаметалних истраживања и њихове практичне примене. Аутор указује на неколико резултата из области изучавања когнитивне обраде језика који дају јасне смернице за евалуацију и потврду досадашњих образовних политика и пракси о почетном описмењавању и употреби два писма у нашој култури. Додатно, у овом раду се износе резултати истраживања који упућују на то да би неке досадашње образовне праксе из домена усвајања страног језика и целоживотног образовања одраслих требало редефинисати на начин који је ближи специфичностима памћења и когниције деце и одраслих.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?", pages = "181-165", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_392" }
Лаловић, Д.. (2018). Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 165-181. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_392
Лаловић Д. Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:165-181. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_392 .
Лаловић, Дејан, "Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):165-181, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_392 .