Search
Now showing items 1-6 of 6
Кто несет ответственность за школьную неуспешность? / Whose responsibility is school failure?
(Москва : РУДН, 2020)
В статье представлена концепция школьной неуспешности
и приведены результаты исследований, представляющие то, как
учащиеся и учителя относятся к явлению школьной неуспешнос-
ти и в какой степени считают себя ответственными ...
Национални извештај :TIMSS 2019 у Србији : преглед основних налаза
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2020)
Међународна асоцијација за евалуацију образовних постигнућа (International Association
for the Evaluation of Educational Achievement – IEA) је независно удружење које већ 60
година окупља различите истраживачке институције ...
Uloga motivacije u razvoju kreativnosti / Role of motivation in development of creativity
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020)
Motivacija se pojavljuje kao bitan uslov za razvoj kreativnosti u naučnim teorijama kreativnosti, ali
rezultati ispitivanja o njenim efektima nisu jednoznačni. Kako bi se bolje razumeli uslovi za podsticanje
kreativnosti ...
Motivacione orijentacije studenata u Srbiji / Motivational orientations of students in Serbia
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020)
Jedna od poznatih definicija prema kojoj se motivacija posmatra kao proces koji pokreće na
aktivnost usmerenu ka određenom cilju, čineći pritom osobu spremnom da se započetom aktivnošću
posvećeno bavi određeno vreme, ...
Osnovne pretpostavke razvijanja motivacije za učenje / Basic assumptions of developing motivation for learning
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020)
Kako motivacija nedvosmisleno utiče na ishode nastave i učenja, razmatranje mogućnosti razvijanja
motivacije u školi predstavlja ne samo važan teorijski i istraživački okvir, već je značajan i za sam
vaspitnoobrazovni ...
The contribution of teacher practices to reading literacy in Serbia – Lessons we missed from PISA 2009
(Malta : Faculty of Education, 2020)
The main focus of this paper is the relationship between
the teachers’ practice in Serbian language (reading) classes and
student achievement on PISA tasks. Specifically, in an effort to
examine this relationship, we ...