Search
Now showing items 1-10 of 83
Повезаност стручног усавршавања учитеља са постигнућем ученика у области математике
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Несумњив је значај стручног усавршавања учитеља за академско постигнуће
ученика. С тим у вези, циљ овог рада био је да се испита повезаност стручног
усавршавања учитеља у различитим областима њиховог рада са постигнућем
ученика ...
Computational/algorithmic thinking in the school mathematics
(Kopar, Slovenia : University of Primorska, 2021)
Мотивација будућих наставника за избор наставничке професије – приступ усмерен на особу / Preservice teachers’ motivation for a teaching career – a person-centred perspective
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Примењујући приступ усмерен на особу, у овом раду смо настојале да утврдимо профи-
ле будућих наставника на основу њихове мотивације за избор наставничке професије и
упоредимо их имајући у виду њихову перцепцију дате ...
The role of absenteeism in the prediction of math achievement on the basis of Self-Concept and motivation: TIMMS 2015 in Serbia / Uloga izostajanja sa nastave u predviđanju matematičkog postignuća na osnovu self-koncepta i motivacije - TIMMS 2015 u Srbiji
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2021)
This study examines how students' absenteeism moderates the relationship of math Self-Concept and motivation to learn math on one side and the achievement in the TIMSS 2015 math test on the other. The stratified random ...
The educational status and schooling problems of juvenile delinquents
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021)
In the paper The educational status and schooling problems of juvenile
delinquents, the authors Marija Maljković, Nikoleta Gutvajn, Marina Kovačević
Lepojević and Ljeposava Ilijić analyse legal statistics on registered ...
Преиспитивање односа позитивног развоја младих и социоемоционалног учења: систематски преглед / Preispitivanje odnosa pozitivnog razvoja mladih i socioemocionalnog učenja: sistematski pregled
(Beograd : Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, 2021)
Pozitivan razvoj mladih i socioemocionalno učenje izdvajaju se kao najsistematičniji i najobuhvatniji pristupi kojima se postiže maksimalna dobrobit učenika. Cilj rada predstavlja sagledavanje odnosa između socioemocionalnog ...
University students’ motivation and learning strategies from the perspective of self-regulated learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021)
In the chapter Student motivation and learning strategies from the perspective
of self-regulated learning, the authors Milja Vujačić, Jelena Stanišić and Snežana Mirkov start from Pintrič’s model of self-regulated learning ...
Da li je teorija najbolja praksa: pregled istraživanja u psihologiji rada u Srbiji (1995−2019) / Is theory the best practise? A review of research in work psychology in Serbia (1995−2019)
(Beograd : Filozofski fakultet, 2021)
Rad se bavi odnosom između akademskog, primenjenog i praktičnog znanja iz
oblasti primenjene psihologije koja ima potencijal da doprinese privrednom i
društvenom razvoju. Cilj ove analize je da dà početni uvid u dominantne ...
Постигнуће четвртака у области геометрије и геометријског мерења из перспективе истраживања TIMSS 2019
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Разумевање геометријских појмова је комплексан конструкт, сачињен од
више елемента који нису увек истовремено у фокусу (визуализацијa, мерење,
релације или трансформације). Један од показатеља нивоа разумевања који
се ...
The power relations between the voices of the self as strategies of self-regulation : the case of teacher professional behavior
(Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologijuBeograd : Filozofski fakultet, 2021)
In this study we explore how a new model of the multiple self can help to better understand
self-regulation of human behavior. We start from the dialogical self theory and the social
cognitive theory of personality. The ...