Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
The implicit theories of creativity of university teachers / Implicitne teorije kreativnosti univerzitetskih nastavnika
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
This paper presents the results of an examination of implicit theories of creativity of university teachers, conducted with the purpose of gaining an increased understanding of teacher's beliefs regarding the manifestations ...
Predviđanje ekološkog aktivizma – uloga znanja, stavova, afekta i ponašanja
(Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju, 2020)
U komponente ekološke pismenosti ubrajaju se znanja, stavovi, afekat, ponašanje
i ekološki aktivizam. Cilj rada je da ustanovimo da li se može predvideti ekološki
aktivizam na osnovu ekoloških znanja, proekoloških stavova, ...
Factors of teacher participation in professional development / Činioci participacije nastavnika u profesionalnom usavršavanju
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
The study of adult participation in educational activities is a fairly common topic in the field of Andragogy. In this paper attention is focussed on teacher participation in professional development programmes. The empirical ...
Iskustva učitelja tokom stručnog usavršavanja uz podršku facilitatora / Teachers’ experiences throughout professional training with the help of facilitators
(Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju, 2020)
U savremenim koncepcijama stručnog usavršavanja nastavnika naglašava se
značaj podrške facilitatora. Polazeći od toga da je sagledavanje perspektive nastavnika
ključno za razumevanje tog procesa, cilj našeg istraživanja ...