Преглед аутора: "Đević, Rajka"
Приказ резултата 21-34 од 34
-
The role of self-control, self-efficacy, metacognition, and motivation in predicting school achievement / Uloga samokontrole, samoefikasnosti, metakognicije i motivacije u predviđanju školskog uspeha
Džinović, Vladimir; Đević, Rajka; Đerić, Ivana (Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2019) -
School climate as factor of educational effectiveness of schools: Secondary data analysis from TIMSS 2015 study / Školska klima kao faktor obrazovne efektivnosti škola - sekundarna analiza podataka iz TIMSS 2015 studije
Vujačić, Milja; Đević, Rajka; Jošić, Smiljana (Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2020) -
The social interaction of students with developmental disabilities in primary schools / Socijalna interakcija učenika sa smetnjama u razvoju u osnovnoj školi
Đević, Rajka (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2015) -
Socijalna prihvaćenost učenika sa smetnjama u razvoju u nižim razredima redovne osnovne škole / In the social acceptance of pupils with developmental disabilities in the lower grades of primary school
Đević, Rajka (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018) -
Stereotipi nastavnika o adolescentima i učenička autonomija
Đerić, Ivana; Đević, Rajka; Lalić-Vučetić, Nataša (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Volgograd : Volgogradski državni pedagoški univerzitet, 2009) -
Students' autonomy and teacher's interpersonal style in self-determination theory / Učenička autonomija i interpersonalni stil nastavnika u teoriji samodeterminacije
Lalić-Vučetić, Nataša; Đerić, Ivana; Đević, Rajka (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Teacher characteristics and stereotypes about younger adolescents / Karakteristike nastavnika i stereotipi o mlađim adolescentima
Đerić, Ivana; Đević, Rajka; Gutvajn, Nikoleta (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012) -
Teachers' perceptions of their own initiative: Collective initiative vs. personal initiative / Percepcije nastavnika o sopstvenoj inicijativnosti - kolektivna inicijativa spram lične inicijative
Džinović, Vladimir; Đević, Rajka; Đerić, Ivana; Džinović, Vladimir; Đević, Rajka; Đerić, Ivana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2013) -
Teachers’ perspectives on challenges in inclusive education – a research overview
Đević, Rajka; Malinić, Dušica; Vujačić, Milja (Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Terminological determinations in the field of inclusive education / Terminološka određenja u oblasti inkluzivnog obrazovanja
Đević, Rajka (Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2012) -
Unapređivanje programa neformalnog obrazovanja mladih roma iz nehigijenskih naselja: uvažavanje sociokulturnih i obrazovnih specifičnosti / Improving programmes for the informal education of Roma youth from unhygienic settlements: Promoting socio-cultural and sducational specifities
Grbić, Sanja; Ristić, Sara; Tomašević, Marko (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018) -
Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju
Vujačić, Milja; Đević, Rajka (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2022) -
Who are the pupils with low scores on achievement tests in TIMSS research: Comparative analysis / Ko su učenici sa niskim skorovima na testovima postignuća u TIMSS istraživanju - komparativna analiza
Đerić, Ivana; Đević, Rajka; Malinić, Dušica (Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2020)