Приказ основних података о документу
Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља
dc.contributor | Шефер, Јасмина | |
dc.contributor | Радишић, Јелена | |
dc.creator | Половина, Нада | |
dc.date.accessioned | 2022-02-21T12:10:06Z | |
dc.date.available | 2022-02-21T12:10:06Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-111-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/755 | |
dc.description.abstract | In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role of parents in two chapters. Parents are the first and still the most important agents in child development. It is also discussed in what ways the parents‟ behaviour, in their everyday life, can promote the “Trefoil” values in the process of children‟s identity development. These two chapters appear to be interesting theoretical and practical contribution to this book, based on the developmental emotion oriented theories. The author analyzed the problem of creativeness, action and collaboration as an interactive developmental process where the CIC components are closely interrelated. | sr |
dc.description.abstract | У првом делу књиге ауторка Нада Половина анализира улогу родитеља у два поглавља. Родитељи су први и увек најваж- нији чинилац у дететовом развоју. Ауторка такође дискутује о томе како понашање родитеља у свакодневном животу може да подржи СИС вредности у процесу развоја дечјег идентитета. Ова два поглавља дају занимљив теоријски и практични допринос овој књизи. Заснована су на теоријама о социоемоционалном развоју детета. Ауторка анализира проблем креативности, акције и сарадње као јединствен интерактивни процес где су три компоненте СИС приступа васпитању и образовању тесно повезане. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део | sr |
dc.subject | paretns | sr |
dc.subject | role of parents | sr |
dc.subject | child development | sr |
dc.subject | children | sr |
dc.subject | identity | sr |
dc.subject | developmental emotion oriented theories | sr |
dc.title | Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 54 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 33 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36 | sr |
dc.description.other | Половина, Нада. 2012. „Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе“. Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део (2):15–31. [ http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/754] | |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2294/Doprinosi_roditelja_u_razvijanju_inicijativnosti_2012.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_755 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |