Претраживање
Приказ резултата 1-2 од 2
Значај језичке компетенције за постигнуће ученика из математике и природних наука
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
Посматрано, најпре, у школском контексту, од повезаности језичке, математичке и научне
писмености може зависити целокупан успех ученика. С тим у вези, циљ истраживања представља
испитивање језичких карактеристика одговора ...
Самоуверења ученика о компете тности у математици и природним наукама у истраживању TIMSS 2015
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
Академски селф-концепт и унутрашња мотивација за математику и природне науке су
конструкти помоћу којих се у истраживању TIMSS 2015 операционализују ученичка самоуверења
о компетентности, као важни предиктори постигнућа ...