Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
Квалитет наставе и постигнућа ученика у истраживању TIMSS 2015
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
У овом раду анализирани су налази добијени у оквиру истраживања TIMSS 2015 који се односе
на професионалне карактеристике наставника и њихове праксе у раду са ученицима четвртог
разреда у настави математике и природних ...
Повезаност културнoг кaпизaлa и прeмљeнoсти шкoлe са пoстигнућeм учeникa
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
У раду се полази од схватања да су школски успех, образовне аспирације и животне шансе ученика
условљене културним капиталом породице, као и од става да опремљеност школе представља
значајан фактор постигнућа, посебно у ...
Карактеристике кућног окружења и постигнуће из математике: увиди из TIMSS 2015 циклуса
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
У овом раду приказујемо део анализа у вези са односом карактеристика кућног окружења и
постигнућа ученика 4. разреда основне школе у Србији из домена математике. Циљ истраживања био
је да се утврди да ли постоје различите ...
Постигнућа ученика из математике по областима садржаја
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
Циљ рада је да на основу резултата остварених у истраживању TIMSS 2015 у математици буде
анализиран успех ученика четвртог разреда основне школе у Србији по областима (број,
геометријски облици и мере и приказивање ...