Преглед Radovi istraživača / Researchers’ publications тема: "teacher"
Приказ резултата 1-20 од 27
-
Assessment as students see it / Ocenjivanje iz perspektive učenika
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010) -
Attitudes of teachers on some significant issues of teaching / Stavovi nastavnika o značajnim pitanjima nastave
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2008) -
Causes of learning problems in primary school students / Uzroci problema u učenju kod učenika osnovne škole
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2003) -
Challenges, obstacles and outcomes of applying inquiry method in primary school mathematics: Example of an experienced teacher / Izazovi, prepreke i ishodi primene istraživačkog pristupa u nastavi matematike u osnovnoj školi - primer iskusnog nastavnika
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2015) -
Characteristics of teaching environmental education in primary schools / Karakteristike časova ekološkog obrazovanja u osnovnoj školi
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2016) -
Classroom practice and student motivation
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Does a successful teacher educate like a good parent / Da li uspešan nastavnik vaspitava kao dobar roditelj
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2004) -
Grade repetition in primary school from teachers' perspective / Ponavljanje razreda u osnovnoj školi iz perspektive nastavnika
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2011) -
How teachers see themselves / Kako nastavnici vide sami sebe
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008) -
Internal monitoring and evaluation of in-service teacher training programs
(Istočno Sarajevo : Filozofski fakultet, 2014) -
Iskustva učitelja tokom stručnog usavršavanja uz podršku facilitatora / Teachers’ experiences throughout professional training with the help of facilitators
(Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju, 2020) -
Ka променама у пракси: искуства наставника у примени иновативних метода / Кa promenama u praksi: iskustva nastavnika u primeni inovativnih metoda
(Београд : Универзитет у Београду–Учитељски факултет, 2019) -
Learning context and achievement in physics / Kontekst učenja fizike i postignuće učenika
(Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2006) -
Mодел искуственог учења у инклузивном образовању / A model of experiental learning in inclusive education
(Београд : Институт за педагошка истраживања, Сремска Митровица : Висока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре – Сирмијум, 2015) -
Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2018) -
Pedagogic aspects of the teacher's profession and the failure of students / Pedagogičeskie aspekty professii učitelja i neuspevaemost' učaščihsja
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014) -
Possibilites of developing motivation for leaning: Perspective of teachers and students / Mogućnosti razvijanja motivacija za učenje - perspektiva nastavnika i učenika
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2016) -
The quality of communication between teacher and pupil and the application of stimulative measures / Kvalitet komunikacije između nastavnika i učenika i primena podsticajnih mera
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2008) -
Recent studies of teachers’ career development, from methodological perspective
(Beograd : Institute for Pedagogy and Andragogy, Faculty of Philosophy, Wurzburg : University, Dublin : City University, 2016) -
The role of encouragement in primary schools / Podsticanje kao vaspitna mera u osnovnoj školi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2005)