Преглед Radovi istraživača / Researchers’ publications аутора: "Mirkov, Snežana"
Приказ резултата 1-20 од 47
-
Art education and teacher role from student perspective / Nastava likovne kulture i uloga nastavnika iz perspektive učenika
Korać, Isidora; Gutvajn, Nikoleta; Mirkov, Snežana (Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2017) -
Causes of learning problems in primary school students / Uzroci problema u učenju kod učenika osnovne škole
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2003) -
Ciljevi učenja koje studenti postavljaju: struktura i odnosi sa samoopažanjem i primenom strategija učenja / University students’ learning goals: structure and relationships with self-perceptions and use of learning strategies
Mirkov, Snežana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020) -
Cognitive-developmental approach and teaching / Kognitivno-razvojni pristup i nastava
Mirkov, Snežana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1994) -
Components in models of learning: Different operationalisations and relations between components / Komponente u modelima učenja - načini operacionalizacije i međusobni odnosi
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2013) -
Contribution of various factors in establishing connections between the pupils' habits, learning techniques and their school achievement / Doprinos različitih faktora u ostvarivanju veza između navika i tehnika učenja i školskog postignuća učenika
Mirkov, Snežana; Opačić, Goran (Beograd : Društvo psihologa Srbije, 1997) -
Curricula and acquisition of teaching content / Nastavni programi i usvajanje nastavnih sadržaja
Lalić, Nataša; Mirkov, Snežana; Spasenović, Vera (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2000) -
The effects of the trefoil pedagogical approach on encouraging creative behaviour in students
Šefer, Jasmina; Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2016) -
Elementary school pupils' attitudes towards biology and mathematics / Stavovi učenika osnovne škole prema biologiji i matematici
Mirkov, Snežana (Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2000) -
Empirical study of the structure of learning habits and techniques / Empirijska provera strukture navika i tehnika učenja
Mirkov, Snežana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1998) -
Encouraging critical thinking in teaching: Atttitudes and perceptins of students / Poo|renie kriticxeskogo mwsxlenija v obucxenii: otnosxenie i vosprijatie ucxa|his
Mirkov, Snežana; Vujačić, Milja (Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2015) -
Encouraging the development of students’ competencies for self-regulation in the learning process / Podsticanje razvoja kompetencija učenika za samoregulaciju u procesu učenja
Mirkov, Snežana (Germany : International Centre of Inovation in Education, Banja Luka, BIH : Association together to Europe, Vršac, Serbia : Preschool teacher training coledge, Banja Luka, BIH : Independent University of Banjaluka, 2018) -
Epistemološka uverenja, ciljevi i strategije učenja i uspeh na studijama / Epistemological beliefs, learning goals and strategies, and academic success
Mirkov, Snežana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
Extra work with elementary school pupils / Dodatni rad sa učenicima osnovne škole
Mirkov, Snežana (Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 1995) -
General causality orientations and defensive attributions of failure on academic exam / Uticaj generalnih kauzalnih orijentacija na izvođenje odbrambenih atribucija nakon ispitnog neuspeha
Bodroža, Bojana; Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2011) -
Habits and learning techniques at the end of elementary school / Navike i tehnike učenja na kraju osnovne škole
Mirkov, Snežana (Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 1999) -
How do learning goals and strategies influence students' academic success / Kako ciljevi i strategije učenja utiču na akademski uspeh studenata
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2010) -
How students perceive teachers' activities aimed at stimulating critical thinking / Kak učeniki vidjat aktivnosti učitelej napravlennye na razvitie kritičeskogo myšlenija
Mirkov, Snežana; Gutvajn, Nikoleta (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014) -
Inciting critical thinking of students: Attitudes and activities of teachers / Podsticanje kritičkog mišljenja kod učenika - stavovi i aktivnosti nastavnika
Mirkov, Snežana; Stokanić, Dragana (Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2015) -
Intellectual education and individual pedagogy / Shvatanje o intelektualnom vaspitanju u individualnoj pedagogiji
Mirkov, Snežana (Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 1994)