Преглед Radovi istraživača / Researchers’ publications аутора: "Mirkov, Snežana"
Приказ резултата 21-40 од 47
-
Intervenient programs for developing students' social skills / Interventni programi razvijanja socijalnih veština učenika
Spasenović, Vera; Mirkov, Snežana (Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2007) -
Latent structure of learning goals and strategies
Opačić, Goran; Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2010) -
Learning approaches and studies of effect of environmental factors / Pristupi učenju i ispitivanja delovanja sredinskih činilaca
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Learning goals: Distribution, interrelationships and relations with intellectual aspect of self-concept / Ciljevi učenja - zastupljenost, međusobni odnosi i povezanost sa intelektualnim aspektom pojma o sebi
Mirkov, Snežana; Spasenović, Vera; Trebješanin, Biljana M. (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2001) -
Learning in the process of teaching / Učenje u procesu nastave
Spasenović, Vera; Mirkov, Snežana; Lalić, Nataša (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2000) -
Learning strategy training for students / Mogućnosti obuke za primenu strategija učenja kroz nastavu
Mirkov, Snežana (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009) -
Metacognition in the process of education / Metakognicija u obrazovnom procesu
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Metacognitive strategies and cooperative learning in computer skills training / Metakognitivne strategije i kooperativno učenje u obuci za rad na kompjuteru
Mirkov, Snežana; Lalić, Nataša (Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2006) -
Motivacija za učenje, opažanje postupaka učitelja i doživljaj samoefikasnosti učenika u matematici i prirodnim naukama
Lalić-Vučetić, Nataša; Mirkov, Snežana (Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2017) -
Motivacioni profili učenika u matematici: TIMSS 2019
Lalić-Vučetić, Nataša; Ševkušić, Slavica; Mirkov, Snežana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2021) -
Motivation for learning science and mathematics: TIMSS research in Serbia / Мотивација за учење природних наука и математике: истраживање ТИМСС у Србији
Lalić-Vučetić, Nataša; Mirkov, Snežana (Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 2023) -
Orientations towards the goals of pupils and their importance for achieving success in learning / Orijentacije na ciljeve učenika i njihov značaj za ostvarivanje uspeha u školi
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2008) -
Podsticanje razvoja kompetencija učenika za samoregulaciju u procesu učenja / Encouraging the development of students’ competencies for self-regulation in the learning process
Mirkov, Snežana (Germany : International Centre of Inovation in Education, Banja Luka, BIH : Association together to Europe, Vršac, Serbia : Preschool teacher training coledge, Banja Luka, BIH : Independent University of Banjaluka, 2019) -
Position of students in the society of knowledge : Implications on constructivism attitudes about learning / Položaj učenika u društvu znanja - implikacije konstruktivističkih shvatanja o učenju
Mirkov, Snežana (Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2008) -
The role of absenteeism in the prediction of math achievement on the basis of Self-Concept and motivation: TIMMS 2015 in Serbia / Uloga izostajanja sa nastave u predviđanju matematičkog postignuća na osnovu self-koncepta i motivacije - TIMMS 2015 u Srbiji
Vesić, Dragan; Džinović, Vladimir; Mirkov, Snežana (Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2021) -
Role of metacognitive processes in developing learning strategies / Uloga metakognitivnih procesa u razvijanju strategija učenja
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2005) -
The role of self-regulation in different approaches to learning / Rol’ samoreguljacii v različnyh podhodah k učebnoj dejatel’nosti
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2014) -
Self-regulation in learning: Application of strategies and roles of orientation towards goals / Samoregulacija u učenju - primena strategija i uloga orijentacija na ciljeve
Mirkov, Snežana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
Some factors of forming attitudes towards curricular subjects / Neki činioci formiranja stavova prema nastavnim predmetima
Mirkov, Snežana (Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2002) -
Some problems in classification of educational goals using one example of Bloom's taxonomy / Neki problemi klasifikacije vaspitno-obrazovnih ciljeva na primeru Blumove taksonomije
Mirkov, Snežana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1996)