Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 20
Teachers’ coping strategies regarding the pandemic: Connections with fear of covid-19 and teachers’ mental wellbeing
(Niš : Faculty of Philosophy, University of Niš, 2022)
Responses to the COVID-19 pandemic have put the schools
and their staff in the frontlines, creating a long list of new stressors
for teachers to deal with. Respecting the challenges of pandemic
education, a group of ...
Grupni oblik rada u inkluzivnoj nastavnoj praksi / Group form of work in inclusive teaching practice
(Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2023)
Vođeni saznanjem o značaju grupnog oblika nastavnog rada za učenike sa posebnim potrebama i rezultatima istraživanja koji ukazuju da u inkluzivnoj nastavnoj praksi u našoj sredini ovakav način rada nije zastupljen u velikoj ...
Future teachers behavioural styles in conflict situation as a part of cultural identity
(Rijeka, Hrvatska : Učiteljski fakultet Sveučilište u Rijeci, 2019)
Наставничка перцепција сарадње са родитељима за време пандемије / Nastavnička percepcija saradnje sa roditeljima za vreme pandemije
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Сарадња са родитељима представља значајан аспект наставничке професије.
Са променом модалитета рада школа услед пандемије, родитељи постају
важни партнери у реализацији образовноваспитних циљева. Циљ рада
представља ...
Inkluzivno obrazovanje u funkciji razvoja društva / The role of inclusive education in development of society
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
U radu se razmatra doprinos inkluzivnog obrazovanja i njegovi potencijalni efekti na razvoj
celokupnog društva, obrazovnih institucija i pojedinaca. Ukazuje se na ključne pozitivne promene
u društvu koje se opredelilo ...
Кто несет ответственность за школьную неуспешность? / Whose responsibility is school failure?
(Москва : РУДН, 2020)
В статье представлена концепция школьной неуспешности
и приведены результаты исследований, представляющие то, как
учащиеся и учителя относятся к явлению школьной неуспешнос-
ти и в какой степени считают себя ответственными ...
Настава која подржава креативност / Teaching for creativity
(Ужице : Учитељски факултет, 2013)
Настава представља главну активност у школи у оквиру
које се остварује стицање знања као најважнији циљ образовања и
васпитања. Највеће примедбе настави у школама широм света јесу да се
своди на преношење знања, да није ...
Spremnost za uspostavljanje bliskih odnosa i samoprocenjena agresivnost kod budućih nastavnika i vaspitača / Readines to establish close relationships and self-estimated aggression among future tachers in schools and kindergardens
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Osnovni cilj istraživanja predstavljao je utvrđivanje uočene spremnosti za uspostavljanje bliskih
odnosa i samoprocenjene agresivnosti kod budućih učitelja i vaspitača, kao i njihove povezanosti.
Istraživanje je sprovedeno ...
Онлајн настава српског језика и књижевности у време пандемије COVID-19 у Републици Србији: перспектива наставника / Online classes of serbian language and literature during the COVID-19 pandemic in the Republic of Serbia: teachers’ perspective
(Београд : Учитељски факултет, 2023)
Имајући у виду околности у оквиру којих се одвијала настава током
пандемије, као и чињеницу да дотад савремена технологија није била оба-
везан посредник између наставника и ученика у редовној настави, реали-
зовано је ...
Nastavnici i politika celoživotnog učenja u međunarodnom i europskom kontekstu / Teachers and lifelong leraning policy in the international and european context
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
U radu su predstavljeni rezultati kvalitativne analize i komparacije relevantnih sadržaja ključnih
obrazovno-političkih dokumenata međunarodnih i evropskih organizacija (UNESCO, OECD, Savet
Evrope i Evropska Unija) iz ...