Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-6 od 6
Kako učenici srednjih škola u Srbiji doživljavaju učenje na daljinu
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanjaBeograd : Institut za psihologiju, 2021)
Učenje na daljinu podrazumeva svaki kurikulum koji je predstavljen učenicima/
studentima bez neposrednog kontakta sa predavačem, usled prostorne i/ili vremenske
distance (Sagheb-Tehrani, 2009:3). Na svom osnovnom nivou, ...
Povezanost podrške nastavnika, motivacije za školsko učenje i školskog angažovanja učenika srednjih stručnih škola i gimnazija / Relationship between teacher support, motivation to learn and school engagement among vocational and high school students
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020)
Psihološka i pedagoška podrška nastavnika predstavljaju značajne činioce postignuća učenika i
uspešne tranzicije iz osnovne škole u srednju školu. Cilj istraživanja bio je da se ispita povezanost
školskog angažovanja, ...
Uloga motivacije u razvoju kreativnosti / Role of motivation in development of creativity
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020)
Motivacija se pojavljuje kao bitan uslov za razvoj kreativnosti u naučnim teorijama kreativnosti, ali
rezultati ispitivanja o njenim efektima nisu jednoznačni. Kako bi se bolje razumeli uslovi za podsticanje
kreativnosti ...
Kognitivna potpora razvoju kreativnosti u školi iz perspektive učenika
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
U okviru sociokulturne teorije razvijen je koncept kognitivne potpore koji se odnosi na pomoć nastavnika
učeniku da shvati i reši zadatke koji čine proces učenja. Prema rezultatima ranijih ispitivanja, kognitivna
potpora ...
Saradnja u nastavi i učenju : put od konstruktivističke utopije do generatora uspešne prakse i nazad
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
Savremena, iako ne nova, orijentacija obrazovne politike ka obrazovanju usmerenom na kompetencije
afirmisala je konstruktivistički pristup učenju, kroz vršnjačku saradnju, razmenu i promišljanje, odnosno
kolaborativno ...
Kako podsticati kreativnost u srednjoj školi / How to support creativity in high school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Kreativnost je jedan od obrazovnih ciljeva koji treba da pripremi buduće nosioce društvenog razvoja
za uspešno funkcionisanje u nepoznatim uslovima. Da bi se bolje razumeli uslovi za razvoj kreativnosti
u školskom ...