Претраживање
Приказ резултата 1-3 од 3
Како образовна очекивања родитеља утичу на самопоуздање ученика и њихову мотивацију да читају
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
У педагошкој литератури указано је на допринос породице за остваривање
позитивних исхода у образовању деце. У домену читања препознат је значај
образовних очекивања родитеља и њихове подршке у раном учењу за
обликовање ...
Социјални статус као предиктор читалачке писмености ученика у Србији
(PIRLS 2021: резултати и импликације, 2023)
Поред увида у степен развијености читалачке писмености ученика у
Србији, односно степена на коме образовни систем успева да развије ове
компетенције, студија PIRLS омогућава и да анализирамо праведност самог
образовног ...
Повезаност стручног усавршавања учитеља са применом индивидуалног приступа у настави читања
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
Примена индивидуалног приступа у настави темељи се на уважавању
интересовања, потреба и могућности ученика и представља важно
обележје савремене организације наставе. Стварање услова за оптимални
развој ученика у складу ...