Search
Now showing items 1-10 of 16
Kada naučno postane naučeno : prirodno-naučno opismenjavanje u teoriji, istraživanjima i nastavnoj praksi / From science learning to science mastery : scientific literacy in theory, research and teaching practice
(Beograd : Učiteljski fakultetBeograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
У контексту трансформације наставне праксе, ауторке се залажу за нека начелна, врло свежа и ефективна решења. Пре свега, у њиховој интерпретацији, концепт природнонаучне писмености није предметно и разредно организован, ...
Identitet neuspešnog učenika
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
The subject of our research is not limited only to students’ personal
constructs of their school achievement, but is also an observation of the issue
of school failure in a more complex and comprehensive way – as a ...
Upravljanje alatima za onlajn učenje: vodič za nastavnike / Managing online learning tools: a guide for teachers
(Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine, 2021)
U uslovima pandemije virusa COVID-19, alati za onlajn učenje više nisu samo opcija koju nastavnici mogu koristiti kao dopunu redovnoj nastavi, već predstavljaju neophodan način (re)organizacije nastavnog procesa. Stoga bi ...
Evaluacija pristupa Trolist : stvaralaštvo, inicijativa i saradnja učenika / An Evaluation of the Trefoil Approach
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
Monografija prikazuje rezultate primene pedagoškog pristupa Trolist u
okviru projekta „Od podsticanja inicijatiive, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju
do novih uloga i identiteta u društvu“.
Projekat je obuhvatio ...
Promocija i uvažavanje različitosti i ravnopravnosti u školskom okruženju u cilju prevencije govora mržnje i diskriminacije kod mladih: slučaj beogradske opštine Stari grad / Promotion and respect for diversity and equality in the school environment in order to prevent hate speech and discrimination among young people: the case of the Belgrade municipality of Stari grad
(Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine, 2021)
Publikacija „Promocija i uvažavanje različitosti i ravnopravnosti u školskom okruženju u cilju prevencije govora mržnje i diskriminacije kod mladih“ nastala je u okviru projekta „Promocija različitosti i ravnopravnosti u ...
Педагошки приступ Тролист : подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу
(Београд : Завод за унапређивање образовања и васпитањаБеоград : Институт за педагошка истраживања, 2015)
Овај приручник представља освежење у новијој педагошкој литератури
и вешто посредује између научних теорија, истраживања, наставног
програма и школске праксе. Користан је ослонац свакој школи која
има намеру да мења, ...
Лексичко-семантичке особености у делима српских писаца и настава српског језика и књижевности / Lexical-semantic features in the works of Serbian writers and the teaching of Serbian language and literature
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)
Анализа књижевноуметничког дела не може бити потпуна уколико се
мимоиђе проучавање организације и естетских функција језика којим је
дело написано, јер се једино тако може спознати природа језика уопште,
поетског језика ...
Kulturni kapital i obrazovne prakse: Od saznanja do otvorenih pitanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2023)
Pitanje društvenih nejednakosti u procesu obrazovanja preokupiralo je moju sociološku pažnju još od vremena osnovnih studija. Ovo pitanje me je zanimalo jer mi se činilo da se unutar obrazovne sfere može kreirati promena, ...
Learning, problem solving and mathematics education
(Copenhagen : Department of Computer Science, University of Copenhagen, 1993)
Креативност у образовању из перспективе наставника
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Креативност је већ дуго једно од највише проучаваних поља у области психологије и низа других друштвених и хума- нистичких наука чији је циљ усмерен на откривање, подр- жавање и коришћење човекових потенцијала, способности ...