Приказ основних података о документу

dc.contributorĐerić, Ivana
dc.contributorGutvajn, Nikoleta
dc.contributorJošić, Smiljana
dc.contributorŠeva, Nada
dc.creatorGutvajn, Nikoleta
dc.creatorKovačević Lepojević, Marina
dc.creatorMiščević, Gordana
dc.date.accessioned2021-10-28T11:06:43Z
dc.date.available2021-10-28T11:06:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-156-2
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/650
dc.description.abstractGotovo da nema modela kojim se objašnjava delovanje kontekstualnih varijabli na akademsko postignuće učenika iz matematike i prirodnih nauka a da se ne ističe da motivacija ima posrednu ulogu u tom procesu (Fan & Williams, 2018; Ismail, Samsudin, Amin, Kamarudin, Daud & H alim, 2018). Dakle, reč je o konstruktu koji je veoma važan za tumačenje postignuća učenika iz matematike i prirodnih nauka. S obzirom na to da je uočen opšti trend opadanja motivacije za učenje matematike sa uzrastom (Michaelides, Brown, Eklöf & Papanastasiou, 2019), neophodno je utvrditi koji faktori utiču na slabljenje motivacije kako bi se kod učenika razvijali pozitivniji stavovi prema učenju matematike.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceTIMSS 2019 u Srbiji : rezultati međunarodnog istraživanja postignuća učenika četvrtog razreda osnovne škole iz matematike i prirodnih naukasr
dc.subjectpostignuće učenikasr
dc.subjectmatematikasr
dc.subjectprirodne naukesr
dc.subjectmotivacijasr
dc.subjectfaktorisr
dc.subjectučeniksr
dc.subjectvršnjačko nasiljesr
dc.subjectbezbednostsr
dc.subjectškolska klimasr
dc.titleŠkolska klima i motivacija za učenje matematike i prirodnih nauka: medijacija vršnjačkog nasiljasr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage123
dc.citation.spage107
dc.description.otherNaziv zbirke: Biblioteka „Pedagoška teorija i praksa” 53sr
dc.description.otherZa materijale Međunarodne asocijacije za evaluaciju obrazovnih postignuća (International Association for the Evaluation of Educational Achievement – IEA) koji su prikazani u ovoj knjizi dobijena je dozvola pod brojem IEA-21-021.
dc.description.otherKomisija za ocenu etičnosti u naučnoistraživačkom radu Instituta za pedagoška istraživanja donela je odluku 23. aprila 2021. godine da je tematski zbornik TIMSS 2019 u Srbiji u skladu sa Pravilnikom o etičnosti u naučnoistraživačkom radu Instituta za pedagoška istraživanja.
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1956/Skolska_klima_i_motivacija_za_ucenje_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_650
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу