Преглед Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa" аутора: "Марушић Јаблановић, Милица"
Приказ резултата 1-9 од 9
-
Значај раног учења за постигнуће ученика из математике / The importance of early learning for student achievement in mathematics
Радишић, Јелена; Шева, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Значај језичке компетенције за постигнуће ученика из математике и природних наука / The importance of language competence for student achievement in mathematics and science
Стевановић, Јелена; Ивковић, Биљана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Квалитет наставе и постигнуће ученика у математици и природним наукама / The quality of teaching and student achievement in mathematics and science
Ђерић, Ивана; Станчић, Милан; Ђевић, Рајка (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Методолошки оквир истраживања / Methodological framewrok of TIMSS 2015
Марушић Јаблановић, Милица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Повезаност културног капитала и опремљености школе са постигнућем ученика / Relation between cultural capital, school equipment and student achievement
Радуловић, Младен; Малинић, Душица; Гундоган, Драгана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Постигнуће ученика из математике: главни налази, трендови и наставни програм / Student achievment in mathematics: main results, trends, and curriculum
Милинковић, Јасмина; Марушић Јаблановић, Милица; Дабић Боричић, Милана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Постигнуће ученика из природних наука: главни налази, трендови и наставни програм / Student achievement in science: main results, trends, and curriculum
Шевкушић, Славица; Картал, Весна (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Профил ученика који су остварили највише постигнуће у математици и природним наукама / The profile of students who accomplished the highest achievement in mathematics and science
Максић, Славица; Весић, Драган; Тењовић, Лазар (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Самоуверења ученика о компетентности у математици и природним наукама / Students’ self-beliefs on the competencies in mathematics and science
Džinović, Vladimir; Vujačić, Milja (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)