Browsing Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa" by Subject "TIMSS 2015"
Now showing items 1-5 of 5
-
Значај раног учења за постигнуће ученика из математике / The importance of early learning for student achievement in mathematics
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Квалитет наставе и постигнуће ученика у математици и природним наукама / The quality of teaching and student achievement in mathematics and science
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Методолошки оквир истраживања / Methodological framewrok of TIMSS 2015
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Повезаност културног капитала и опремљености школе са постигнућем ученика / Relation between cultural capital, school equipment and student achievement
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Профил ученика који су остварили највише постигнуће у математици и природним наукама / The profile of students who accomplished the highest achievement in mathematics and science
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)