Претраживање
Приказ резултата 1-2 од 2
Однос студената према властитој језичкој пракси, самопроцени писмености и њихово разумевање прочитаног / Odnos studenata prema vlastitoj jezičkoj praksi, samoproceni pismenosti i njihovo razumevanje pročitanog
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
Функционална, вишеструка, контекстуална писменост („нова писменост”) је доминантни концепт у савременој теорији, истраживањима и образовној политици. Иако функционална писменост садржи више различитих димензија, највећи ...
Улога црта личности и емоционалне интелигенције у предикцији академског стреса код студената / The role of personality traits and emotional intelligence in predicting academic stress among university students
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
Према досадашњим истраживањима, академски стрес је повезан и са базичним особинама личности и са емоционалном интелигенцијом као конструктом који се показао као
значајан у бројним студијама у домену стреса и менталног ...