Приказ основних података о документу
Мотивација за учење и њен значај у настави
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Стојановић, Александар | |
dc.creator | Лалић-Вучетић, Наташа | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:57:33Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:57:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-150-0 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/411 | |
dc.description.abstract | У раду Мотивација за учење и њен значај у настави, Наташе Лалић-Вучетић, полази се од индентификовања низа фактора који утичу на мотивацију за учење. Указује се на различите теоријске приступе и емпиријске налазе, као и на актуелизацију неких значајних дидактичко- методичких питања повезаних са поступцима наставника који утичу на мотивацију за учење. Ауторка представља резултате истраживања о начинима на које ученици и наставници основних школа опажају и објашњавају мотивацију за учење. Истакнута је важност познавања наставниковог разумевања феномена мотивације, као и поступака који доприносе њеном подстицању. У закључним разматрањима је наглашено да је за развијање мотивације ученика за учење кључно да наставници подстичу различите врсте активности ученика. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Настава и учење у процесима модернизације Србије | sr |
dc.subject | мотивација | sr |
dc.subject | учење | sr |
dc.subject | настава | sr |
dc.subject | основна школа | sr |
dc.title | Мотивација за учење и њен значај у настави | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 88 | |
dc.citation.spage | 71 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/992/bitstream_992.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_411 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |