Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 16
Искуства наставница у реализацији пројектне наставе засноване на интердисциплинарном приступу / The experience of teachers in realisation of project-based learning based on interdisciplinary approach
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Припрема и реализација пројектне наставе у којој се примењује интердисциплинарни приступ представља комплексан и изазован процес у образовној пракси који захтева флексибилност, отвореност и истрајност. Мотивација наставница ...
Истине и заблуде о креативном учењу
(Београд : Учитељски факултет, 2021)
Креативност у материјалном и нематеријалном продукту представља покушај превазилажења актуелног стања у области стварања и животу особе која тај продукт ствара. Главно својство креативности је делотворна новина у односу ...
Однос текста и илустрације: перспектива илустратора и учитеља / The relationship between text and illustration: the perspective of illustrators and teachers
(Београд : Учитељски факултет, 2021)
Илустрација као ефикасно средство комуникације помаже разумевању прочитаног развијајући богатство дечјег речника и утичући у крајњем исходу на мотивацију и постигнуће детета. Циљ овог рада је да се утврди како учитељи и ...
Еколошки погледи на свет ученика основне и средње школе: примена НЕП скале / Ecological worldviews of primary and secondary school students: application of the NEP scale
(Београд : Учитељски факултет, 2021)
Ставови према животној средини представљају начин на који појединац
посматра свет око себе и важно их је испитивати, јер често одређују понашање које или
повећава или смањује квалитет животне средине. Циљ рада је испитати ...
Преиспитивање односа позитивног развоја младих и социоемоционалног учења: систематски преглед / Preispitivanje odnosa pozitivnog razvoja mladih i socioemocionalnog učenja: sistematski pregled
(Beograd : Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, 2021)
Pozitivan razvoj mladih i socioemocionalno učenje izdvajaju se kao najsistematičniji i najobuhvatniji pristupi kojima se postiže maksimalna dobrobit učenika. Cilj rada predstavlja sagledavanje odnosa između socioemocionalnog ...
Trust Me, I am Lying to You: Children’s Ability to Give False Statements and Its Correlates
(Novi Sad : Filozofski fakultet, 2021)
Lying emerges early during preschool age. The focus of previous research has been mainly related to the ability to lie in preschool children. In this research, which uses a new procedure to lie, the aim was to examine the ...
Familiarity with State Regulations regarding Access to Information for Persons with Disabilities in Serbia
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon, 2021)
The quality of life of people with disabilities is largely influenced by their access to information. Good communication with state authorities is the key to knowing state regulations regarding this access, proposing their ...
Преиспитивање односа позитивног развоја младих и социоемоционалног учења: систематски преглед
(Београд : Учитељски факултет, 2021)
Позитиван развој младих и социоемоционално учење издвајају се као најсистематичнији и најобухватнији приступи којимa се постиже максимална добробит ученика. Циљ рада представља сагледавање односа између социоемоционалног ...
Однос текста и илустрације: перспектива илустратора и учитеља / Relationship between text and illustration: perspective of the illustrator and the teacher
(Београд : Учитељски факултет, Универзитета у Београду, 2021)
Илустрација као ефикасно средство комуникације помаже разумевању прочитаног развијајући богатство дечјег речника и утичући у крајњем исходу на мотивацију
и постигнуће детета. Циљ овог рада је да се утврди како учитељи и ...
The role of absenteeism in the prediction of math achievement on the basis of Self-Concept and motivation: TIMMS 2015 in Serbia / Uloga izostajanja sa nastave u predviđanju matematičkog postignuća na osnovu self-koncepta i motivacije - TIMMS 2015 u Srbiji
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2021)
This study examines how students' absenteeism moderates the relationship of math Self-Concept and motivation to learn math on one side and the achievement in the TIMSS 2015 math test on the other. The stratified random ...