Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 107
Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja – primer jednog istraživanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanjaBeograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta, 2018)
Tematska analiza predstavlja fleksibilan metod za identifikovanje, tumačenje i
izveštavanje o obrascima uočenim u analiziranim podacima (Braun & Clarke, 2006). Data
fleksibilnost, sa jedne strane, daje prostor za različite ...
Kако млади у Србији перципирају свој будући друштвени положај / Kako mladi u Srbiji percipiraju svoj budući društveni položaj
(Београд : Филозофски факултет - Институт за социолошка истраживања, 2017)
Имајући на уму несигурну економску ситуацију, карактеристике
флексибилног тржишта рада и неусклађености тржишта рада и сис-
тема образовања у савременим друштвима, те повећања друштвених
неједнакости и смањења друштвене ...
Stilovi ponašanja učenika srednje škole u konfliktnim situacijama sa vršnjacima / Styles of behavior of secondary school students in conflict situations with peers
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Učenici kаo budući kreаtori društvenih promenа trebalo bi u interpersonalnim odnosima da neguju
kulturu dijаlogа i uvаžаvаnjа rаzličitosti. Sposobnost komunikаcije i sаrаdnje su veštine koje se uče
i čijim ovlаdаvаnjem ...
Proces razvojnog planiranja i horizontalno učenje nastavnika i vaspitača / Development planning process and horizontal learning of teachers and preschool teachers
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Razvojno planiranje škole i predškolske ustanove predstavlja jedan od ključnih koraka u procesu
decentralizacije obrazovnog sistema čiji je cilj da se poveća delotvornost ustanova kroz podsticanje
procesa njihovog internog ...
Struktura vrednosnih orijentacija studenata / The structure of value orientations of students
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
radu se analiziraju vrednosne orijentacije studenata. U istraživanju u kome su učestvovali studenti
(N=635) Univerziteta u Rijeci primenjena je anketa. Glavna teza teorije modernizacije jeste da se
promene u socioekonomskoj ...
How children tell a lie: gender and school achievement differences in children's lie-telling
(Italy : EUT Edizioni Università di Trieste, 2016)
Research about children’s lie-telling mainly include the so-called “temptation resistance
paradigm”. However, this procedure implicits only short, simple answers that do not require
in-depth elaboration of lies. Aim of ...
Stav prema obaveznom cijepljenju djece: Postoji li otpor javnog ,mijenja i koji su njegovi korelati?
(Zadar : Sveučilište u Zadru, Odeljenje za psihologiju, 2016)
Can religion be in service of evolution? Religiousness, fitness, and the age of firdt reproduction
(Zadar : Sveučilište u Zadru, Odeljenje za psihologiju, 2016)
Flowers in the attic – adverse childhood experiences and their relations with life-outcome
(Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologijuBeograd : Filozofski fakultet, 2019)
This is an introductory abstract for other papers within this symposium, which are all part of
the same study, Research on Adverse Childhood Experiences (ACE) in Serbia. ACE is a
traumatic experience in one’s life occurring ...
Inside out – do adverse childhood experiences predict nonsuicidal self-injury?
(Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologijuBeograd : Filozofski fakultet, 2019)
Non-suicidal self-injury (NSSI) is defined as behavior that is self-directed and deliberate,
resulting in injury or potential injury to oneself without suicidal intent, although it consistently
correlates with suicidality. ...