Претраживање
Приказ резултата 1-2 од 2
Inkluzija u obrazovanju kao cilj i sadržaj reformi savremenih školskih sistema / Inclusion in education as the goal and content of reforms of the modern school system
(Beograd : Pedagoško društvo SrbijeBeograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2017)
Inkluzija u obrazovanju kao teorijsko-praktični koncept široko je prihvaćena i predstavlja zajedničku odliku prakse funkcionisanja savremenih školskih sistema, kao i sadržaj globalne politike i nacionalnih obrazovnih ...
The school psychologist's role in implementing the principles of positive psychology in the development of the school / Doprinos školskog psihologa primeni principa pozitivne psihologije u razvoju škole
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017)
The Serbian school system is currently undergoing a transformation process, dealing with important issues of interest to society as a whole. One of the possible directions of this transformation is the development of a ...