dc.creator | Bukvić Branković, Lidija | |
dc.creator | Stojanović, Marija | |
dc.date.accessioned | 2022-10-21T21:47:39Z | |
dc.date.available | 2022-10-21T21:47:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-916687-6-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/828 | |
dc.description.abstract | Zdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa COVID-19 dovela je do
značajnih promena u funkcionisanju obrazovno-vaspitnog sistema i načinu
sprovođenja programa nastave i učenja u svim osnovnim školama u
Republici Srbiji. Izmenjeni uslovi organizacije nastavnog procesa postavili
su brojne izazove u domenu ostvarivanja očekivanih ishoda učenja i
standarda znanja, ali i na planu očuvanja mentalnog zdravlja, psihološke
dobrobiti i optimalnog socijalnog funkcionisanja učenika. Uvažavajući
specifičnosti i izazove obrazovanja tokom pandemije, grupa istraživača sa
Univerziteta u Beogradu – Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju,
Instituta za pedagoška istraživanja i Instituta za kriminološka i sociološka
istraživanja, u organizaciji CEPORA – Centra za pozitivan razvoj dece i
omladine i uz podršku Misije OEBS-a u Srbiji, sprovela je nacionalno
istraživanje, na uzorku od 817 nastavnika razredne i predmetne nastave iz
86 gradova u Republici Srbiji, sa ciljem sagledavanja potreba škola u
izmenjenim okolnostima obrazovno-vaspitnog rada. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Beograd : DEAPS [Društvo za dečju i adolescentnu psihijatriju i srodne struke Srbije] | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.source | Mentalno zdravlje dece i mladih – nove realnosti, iskustva i znanja | sr |
dc.subject | COVID-19 | sr |
dc.subject | škole | sr |
dc.subject | Republika Srbija | sr |
dc.title | Uticaj pandemijskog obrazovanja na ponašanje učenika osnovne škole | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | ARR | sr |
dc.citation.epage | 13 | |
dc.citation.issue | 6 | |
dc.citation.spage | 12 | |
dc.description.other | Knjiga apstrakata | sr |
dc.description.other | VI kongres sa međunarodnim učešćem Mentalno zdravlje dece i mladih -
nove realnosti, iskustva i znanja, 26 - 28. maj 2022., Vrnjačka Banja | |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2539/Uticaj_pandemijskog_obrazovanja_na_ponasanje_ucenika_osnovne_skole__2022.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_828 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |