Uticaj pandemijskog obrazovanja na ponašanje učenika osnovne škole
Апстракт
Zdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa COVID-19 dovela je do
značajnih promena u funkcionisanju obrazovno-vaspitnog sistema i načinu
sprovođenja programa nastave i učenja u svim osnovnim školama u
Republici Srbiji. Izmenjeni uslovi organizacije nastavnog procesa postavili
su brojne izazove u domenu ostvarivanja očekivanih ishoda učenja i
standarda znanja, ali i na planu očuvanja mentalnog zdravlja, psihološke
dobrobiti i optimalnog socijalnog funkcionisanja učenika. Uvažavajući
specifičnosti i izazove obrazovanja tokom pandemije, grupa istraživača sa
Univerziteta u Beogradu – Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju,
Instituta za pedagoška istraživanja i Instituta za kriminološka i sociološka
istraživanja, u organizaciji CEPORA – Centra za pozitivan razvoj dece i
omladine i uz podršku Misije OEBS-a u Srbiji, sprovela je nacionalno
istraživanje, na uzorku od 817 nastavnika razredne i predmetne nastave iz
86 gradova u Republici Srbiji, sa ciljem sagledavanja ...potreba škola u
izmenjenim okolnostima obrazovno-vaspitnog rada.
Кључне речи:
COVID-19 / škole / Republika SrbijaИзвор:
Mentalno zdravlje dece i mladih – nove realnosti, iskustva i znanja, 2022, 6, 12-13Издавач:
- Beograd : DEAPS [Društvo za dečju i adolescentnu psihijatriju i srodne struke Srbije]
Напомена:
- Knjiga apstrakata
- VI kongres sa međunarodnim učešćem Mentalno zdravlje dece i mladih - nove realnosti, iskustva i znanja, 26 - 28. maj 2022., Vrnjačka Banja
Институција/група
IPITY - CONF AU - Bukvić Branković, Lidija AU - Stojanović, Marija PY - 2022 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/828 AB - Zdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa COVID-19 dovela je do značajnih promena u funkcionisanju obrazovno-vaspitnog sistema i načinu sprovođenja programa nastave i učenja u svim osnovnim školama u Republici Srbiji. Izmenjeni uslovi organizacije nastavnog procesa postavili su brojne izazove u domenu ostvarivanja očekivanih ishoda učenja i standarda znanja, ali i na planu očuvanja mentalnog zdravlja, psihološke dobrobiti i optimalnog socijalnog funkcionisanja učenika. Uvažavajući specifičnosti i izazove obrazovanja tokom pandemije, grupa istraživača sa Univerziteta u Beogradu – Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Instituta za pedagoška istraživanja i Instituta za kriminološka i sociološka istraživanja, u organizaciji CEPORA – Centra za pozitivan razvoj dece i omladine i uz podršku Misije OEBS-a u Srbiji, sprovela je nacionalno istraživanje, na uzorku od 817 nastavnika razredne i predmetne nastave iz 86 gradova u Republici Srbiji, sa ciljem sagledavanja potreba škola u izmenjenim okolnostima obrazovno-vaspitnog rada. PB - Beograd : DEAPS [Društvo za dečju i adolescentnu psihijatriju i srodne struke Srbije] C3 - Mentalno zdravlje dece i mladih – nove realnosti, iskustva i znanja T1 - Uticaj pandemijskog obrazovanja na ponašanje učenika osnovne škole EP - 13 IS - 6 SP - 12 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_828 ER -
@conference{ author = "Bukvić Branković, Lidija and Stojanović, Marija", year = "2022", abstract = "Zdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa COVID-19 dovela je do značajnih promena u funkcionisanju obrazovno-vaspitnog sistema i načinu sprovođenja programa nastave i učenja u svim osnovnim školama u Republici Srbiji. Izmenjeni uslovi organizacije nastavnog procesa postavili su brojne izazove u domenu ostvarivanja očekivanih ishoda učenja i standarda znanja, ali i na planu očuvanja mentalnog zdravlja, psihološke dobrobiti i optimalnog socijalnog funkcionisanja učenika. Uvažavajući specifičnosti i izazove obrazovanja tokom pandemije, grupa istraživača sa Univerziteta u Beogradu – Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Instituta za pedagoška istraživanja i Instituta za kriminološka i sociološka istraživanja, u organizaciji CEPORA – Centra za pozitivan razvoj dece i omladine i uz podršku Misije OEBS-a u Srbiji, sprovela je nacionalno istraživanje, na uzorku od 817 nastavnika razredne i predmetne nastave iz 86 gradova u Republici Srbiji, sa ciljem sagledavanja potreba škola u izmenjenim okolnostima obrazovno-vaspitnog rada.", publisher = "Beograd : DEAPS [Društvo za dečju i adolescentnu psihijatriju i srodne struke Srbije]", journal = "Mentalno zdravlje dece i mladih – nove realnosti, iskustva i znanja", title = "Uticaj pandemijskog obrazovanja na ponašanje učenika osnovne škole", pages = "13-12", number = "6", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_828" }
Bukvić Branković, L.,& Stojanović, M.. (2022). Uticaj pandemijskog obrazovanja na ponašanje učenika osnovne škole. in Mentalno zdravlje dece i mladih – nove realnosti, iskustva i znanja Beograd : DEAPS [Društvo za dečju i adolescentnu psihijatriju i srodne struke Srbije].(6), 12-13. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_828
Bukvić Branković L, Stojanović M. Uticaj pandemijskog obrazovanja na ponašanje učenika osnovne škole. in Mentalno zdravlje dece i mladih – nove realnosti, iskustva i znanja. 2022;(6):12-13. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_828 .
Bukvić Branković, Lidija, Stojanović, Marija, "Uticaj pandemijskog obrazovanja na ponašanje učenika osnovne škole" in Mentalno zdravlje dece i mladih – nove realnosti, iskustva i znanja, no. 6 (2022):12-13, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_828 .