Uključi/isključi navigaciju
IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
English
Српски
Српски (Serbia)
Srpski (latinica)
Engleski
Srpski (ćirilica)
Srpski (latinica)
Prijava
Uključi/isključi navigaciju
Pregled naslova
IPIR
IPI
"Pedagoška istraživanja i školska praksa"
Pregled naslova
IPIR
IPI
"Pedagoška istraživanja i školska praksa"
Pregled naslova
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Pregled naslova:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Traži
Redosled:
rastuće
opadajuće
Rezultata:
5
10
20
40
60
80
100
Ažuriraj
Prikaz rezultata 10-29 od 216
rastuće
opadajuće
5
10
20
40
60
80
100
Naslovi
Categor 1.1 – slobodan softver za pomoć u razvrstavanju odgovora u kategorije i analizi kategorija
[1]
Ciljevi učenja koje studenti postavljaju: struktura i odnosi sa samoopažanjem i primenom strategija učenja
[1]
Computer assisted learning as student’s choice: potential strategy to improve motivation in english language learning
[1]
Conceptualization of motivation in higher education: European union educational policy
[1]
Conceptualization of parenting in political agendas of international organizations
[1]
Congruence between upper-secondary education aspirations of students and their parents: perspective of final grade pupils of zagreb elementary schools
[1]
Connecting the contents from chemistry and ethnology : learning through research
[1]
Cooperation between pedagogues and teachers in the context of applying interactive teaching methods
[1]
Coping strategies of primary school teachers in Serbia during the Covid-19 pandemic
[1]
Činioci demotivisanosti za učenje кod maturanata gimnazije
[1]
Da li je eksterna evaluacija pokretač unapređenja nastave i učenja?
[1]
Da li je iskustveno učenje u prirodnom okruženju podsticajnije od iskustvenog učenja u učionici?
[1]
Development of student competence for modern society – constructivist approach to teaching
[1]
Development planning process and horizontal learning of teachers and preschool teachers
[1]
Digital competences of university teachers
[1]
Digitalne kompetencije univerzitetskih nastavnika
[1]
Doprinos kvalitativnih istraživanja izučavanju obrazovnih nejednakosti
[1]
Dual education and equity : review from the perspective of french sociology of education
[1]
Dualno obrazovanje i pravičnost : osvrt iz perspektive Francuske sociologije obrazovanja
[1]
Early childhood pedagogue as a driver of change
[1]
Pretraživanje
Pretraživanje unutar ove institucije/grupe:
Kompletan repozitorijum
Grupe
Autori
Naslovi
Teme
Ova institucija
Autori
Naslovi
Teme