Укључи/искључи навигацију
IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
English
Српски
Српски (Serbia)
Српски (ћирилица)
Енглески
Српски (ћирилица)
Српски (латиница)
Пријава
Укључи/искључи навигацију
Преглед наслова
IPIR
IPI
Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Преглед наслова
IPIR
IPI
Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Преглед наслова
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Преглед наслова:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Тражи
Редослед:
растуће
опадајуће
Резултата:
5
10
20
40
60
80
100
Ажурирај
Приказ резултата 107-126 од 212
растуће
опадајуће
5
10
20
40
60
80
100
Наслови
Unapređivanje programa neformalnog obrazovanja mladih roma iz nehigijenskih naselja: uvažavanje sociokulturnih i obrazovnih specifičnosti
[1]
University students’ motivation and learning strategies from the perspective of self-regulated learning
[1]
Vjerski odgoj kao integralni dio školskog odgoja
[1]
Written expression: The competences of pupils with developmental disabilities in the first four grades
[1]
Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију
[1]
Делотворне стратегије у раду са ромском децом: Искуства учитеља
[1]
Дечја питања у настави као израз индивидуалних различитости
[1]
Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави
[1]
Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе
[1]
Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља
[1]
Друштво и реформе: образовне политике и политике идентитета
[1]
Еколошко васпитање и образовање у основној школи
[1]
Ефекти програма стручног усавршавања наставника
[1]
Живот у верски хомогеној или хетерогеној средини
[1]
Заједница наставничког јаства: нова метафора за разумевање професионалног идентитета наставника
[1]
Значај раног учења за постигнуће ученика из математике
[1]
Значај језичке компетенције за постигнуће ученика из математике и природних наука
[1]
Игра и машта у настави: експонент дивергентног мишљења и подстицај стваралачког процеса, иницијативе и сарадње
[1]
Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија
[1]
Индивидуализовани приступ ученику у настави
[1]
Претраживање
Претраживање унутар ове институције/групе:
Комплетан репозиторијум
Групе
Аутори
Наслови
Теме
Ова институција
Аутори
Наслови
Теме