Преглед Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa" аутора: "Гутвајн, Николета"
Приказ резултата 21-40 од 44
-
Повезаност културног капитала и опремљености школе са постигнућем ученика / Relation between cultural capital, school equipment and student achievement
Радуловић, Младен; Малинић, Душица; Гундоган, Драгана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Повезаност стручног усавршавања учитеља са постигнућем ученика у области математике
Медар, Јелена; Ратковић, Марија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења / Podsticanje otvorenosti za učenje i razvoj: Istraživački nalazi o komponentama u procesu učenja
Мирков, Снежана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе
Половина, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Породица и миграционе аспирације у представама о будућности младих Србије: Психосоцијални приступ
Половина, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Постигнуће ученика из математике: главни налази, трендови и наставни програм / Student achievment in mathematics: main results, trends, and curriculum
Милинковић, Јасмина; Марушић Јаблановић, Милица; Дабић Боричић, Милана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Постигнуће ученика из природних наука: главни налази, трендови и наставни програм / Student achievement in science: main results, trends, and curriculum
Шевкушић, Славица; Картал, Весна (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Правци развоја дијалошке праксе у настави
Милин, Владета (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине
Поповић-Ћитић, Бранислава (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе
Копас-Вукашиновић, Емина (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника
Павловић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика
Малинић, Душица; Гутвајн, Николета (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012) -
Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања
Југовић, Александар (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Профил ученика који су остварили највише постигнуће у математици и природним наукама / The profile of students who accomplished the highest achievement in mathematics and science
Максић, Славица; Весић, Драган; Тењовић, Лазар (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Развој и подстицање аутономних типова мотивације у школи
Ђерић, Ивана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Развој ране писмености и улога породице
Шева, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Самоуверења ученика о компетентности у математици и природним наукама / Students’ self-beliefs on the competencies in mathematics and science
Džinović, Vladimir; Vujačić, Milja (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Сарадња школе и породице у подстицању спортске социјализације младих
Весковић, Ана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју и могућности њиховог подстицања
Ђевић, Рајка (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Специфичне сметње у учењу: Од теоријских основа до педагошких импликација
Лазаревић, Емилија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)