IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе

Thumbnail
2018
bitstream_928.pdf (1.792Mb)
Authors
Копас-Вукашиновић, Емина
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Предшколски систем образовања анализиран је у раду Емине Копас-Вукашиновић Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе у коме је презентовано прегледно истраживање чије су полазиште чинили национални стратешки циљеви дугорочног развоја предшколског васпитања и образовања у Србији. Ауторка је применом дескриптивне методе и поступком анализе садржаја примарних и секундарних извора истраживања настојала установити да ли и на који начин резултати истраживања предшколског васпитања и образовања потврђују квалитет овог дела система институционалног образовања и васпитања у Србији и у ком правцу би требало у наредном периоду развијати, мењати и прилагођавати предшколски програм, полазећи од савремених научно-технолошких, педагошко-психолошких и социокултурних промена у друштвеној зајеници. Добијени налази могу представљати добру полазну основу за развој система мера за унапређивање образовне политике и праксе.
Keywords:
предшколско васпитање / образовање / Србија / предшколски програм
Source:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 69-83
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47

ISBN: 978-86-7447-142-5

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/385
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Копас-Вукашиновић, Емина
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/385
AB  - Предшколски систем образовања анализиран је у раду Емине
Копас-Вукашиновић Предшколски програми у Србији као претпоставка
остваривања квалитета васпитне праксе у коме је презентовано прегледно
истраживање чије су полазиште чинили национални стратешки циљеви
дугорочног развоја предшколског васпитања и образовања у Србији.
Ауторка је применом дескриптивне методе и поступком анализе садржаја
примарних и секундарних извора истраживања настојала установити
да ли и на који начин резултати истраживања предшколског васпитања
и образовања потврђују квалитет овог дела система институционалног
образовања и васпитања у Србији и у ком правцу би требало у наредном
периоду развијати, мењати и прилагођавати предшколски програм,
полазећи од савремених научно-технолошких, педагошко-психолошких
и социокултурних промена у друштвеној зајеници. Добијени налази могу
представљати добру полазну основу за развој система мера за унапређивање
образовне политике и праксе.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
T1  - Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе
EP  - 83
SP  - 69
ER  - 
@inbook{
author = "Копас-Вукашиновић, Емина",
year = "2018",
abstract = "Предшколски систем образовања анализиран је у раду Емине
Копас-Вукашиновић Предшколски програми у Србији као претпоставка
остваривања квалитета васпитне праксе у коме је презентовано прегледно
истраживање чије су полазиште чинили национални стратешки циљеви
дугорочног развоја предшколског васпитања и образовања у Србији.
Ауторка је применом дескриптивне методе и поступком анализе садржаја
примарних и секундарних извора истраживања настојала установити
да ли и на који начин резултати истраживања предшколског васпитања
и образовања потврђују квалитет овог дела система институционалног
образовања и васпитања у Србији и у ком правцу би требало у наредном
периоду развијати, мењати и прилагођавати предшколски програм,
полазећи од савремених научно-технолошких, педагошко-психолошких
и социокултурних промена у друштвеној зајеници. Добијени налази могу
представљати добру полазну основу за развој система мера за унапређивање
образовне политике и праксе.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији",
booktitle = "Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе",
pages = "83-69"
}
Копас-Вукашиновић, Е.. (2018). Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
Београд : Институт за педагошка истраживања., 69-83.
Копас-Вукашиновић Е. Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:69-83..
Копас-Вукашиновић, Емина, "Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):69-83.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB