Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorСтојиљковић, Снежана
dc.contributorКнежевић-Флорић, Оливера
dc.contributorЂоковић, Сања
dc.creatorКопас-Вукашиновић, Емина
dc.date.accessioned2021-04-26T09:24:10Z
dc.date.available2021-04-26T09:24:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/385
dc.description.abstractПредшколски систем образовања анализиран је у раду Емине Копас-Вукашиновић Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе у коме је презентовано прегледно истраживање чије су полазиште чинили национални стратешки циљеви дугорочног развоја предшколског васпитања и образовања у Србији. Ауторка је применом дескриптивне методе и поступком анализе садржаја примарних и секундарних извора истраживања настојала установити да ли и на који начин резултати истраживања предшколског васпитања и образовања потврђују квалитет овог дела система институционалног образовања и васпитања у Србији и у ком правцу би требало у наредном периоду развијати, мењати и прилагођавати предшколски програм, полазећи од савремених научно-технолошких, педагошко-психолошких и социокултурних промена у друштвеној зајеници. Добијени налази могу представљати добру полазну основу за развој система мера за унапређивање образовне политике и праксе.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectпредшколско васпитањеsr
dc.subjectобразовањеsr
dc.subjectСрбијаsr
dc.subjectпредшколски програмsr
dc.titleПредшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксеsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage83
dc.citation.spage69
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/928/bitstream_928.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_385
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу