Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Internal monitoring and evaluation of in-service teacher training programs
(Istočno Sarajevo : Filozofski fakultet, 2014)
In-service teacher training (INSET) is a potent way of improving teaching and learning. To fulfill this potential, training programs need to be of a high
quality. Although quality assurance may vary across different ...
Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanjaBeograd : Institut za psihologiju, 2018)
Kvalitativna istraživanja se opažaju kao proces u kojem se stvarnost, značenja i
znanja aktivno dekonstruišu i rekonstruišu (Holstein & Gubrium, 1997: 142). Fokusiraju se na
interakciji, razumevanju i refleksivnosti svih ...
Влияние восприятия самоэффективности на школьную успеваемость учеников / Self-efficacy and school achievement
(Москва : РУДН, 2019)
Фокусом нашего исследования является
концепция саммоэффективности, так как она существенно
объясняет факторы мотивации, поведения и успеваемости
учеников.
Mодел искуственог учења у инклузивном образовању / A model of experiental learning in inclusive education
(Београд : Институт за педагошка истраживањаСремска Митровица : Висока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре – Сирмијум, 2015)
Схватање инклузије као концепта који је усмерен на подстицање једнаких
шанси за сву децу подразумева преиспитивање начина учења детета у
циљу остваривања максимума компетенција сваког детета. Различити
приступи настави ...
Ka променама у пракси: искуства наставника у примени иновативних метода / Кa promenama u praksi: iskustva nastavnika u primeni inovativnih metoda
(Београд : Универзитет у Београду–Учитељски факултет, 2019)
Потреба за иновирањем наставних метода и програма јавља се као одговор на захтеве појединца и друштва у целини. У том контексту процес конципирања и имплементације образовних реформи праћен је препрекама и изазовима. Рад ...