Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Iskustva roditelja o učenju i nastavi na daljinu
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
Usled pandemije bolesti kovid 19 i uvedenog vanrednog stanja, u Republici Srbiji 16. marta započinje
realizacija nastave i učenja na daljinu na svim nivoima obrazovanja. U prvom talasu pandemije, u periodu od
martа do ...
Socioemocionalne kompetencije, emocionalna angažovanost i zadovoljstvo životom kod beogradskih srednjoškolaca
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
Istraživači učestalo potvrđuju povezanost socioemocionalnih kompetencija i emocionalne angažovanosti
učenika sa pozitivnim razvojnim ishodima i boljim postignućem. Ređe se postavlja pitanje jesu li
socioemocionalno ...
Kognitivna potpora razvoju kreativnosti u školi iz perspektive učenika
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
U okviru sociokulturne teorije razvijen je koncept kognitivne potpore koji se odnosi na pomoć nastavnika
učeniku da shvati i reši zadatke koji čine proces učenja. Prema rezultatima ranijih ispitivanja, kognitivna
potpora ...
Saradnja nastavnika sa roditeljima učenika osnovnih škola na planu pospešivanja učenja kod kuće tokom kombinovanog modela nastave
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
Prema aktuelnim saznanjima, nastava u osnovnim školama u našoj zemlji je od početka pandemije pretežno
realizovana kroz kombinovani model nastave, koji je podrazumevao organizovanje nastave neposredno u školi
i putem ...
Saradnja u nastavi i učenju : put od konstruktivističke utopije do generatora uspešne prakse i nazad
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022)
Savremena, iako ne nova, orijentacija obrazovne politike ka obrazovanju usmerenom na kompetencije
afirmisala je konstruktivistički pristup učenju, kroz vršnjačku saradnju, razmenu i promišljanje, odnosno
kolaborativno ...