Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 14
Grupni oblik rada u inkluzivnoj nastavnoj praksi / Group form of work in inclusive teaching practice
(Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2023)
Vođeni saznanjem o značaju grupnog oblika nastavnog rada za učenike sa posebnim potrebama i rezultatima istraživanja koji ukazuju da u inkluzivnoj nastavnoj praksi u našoj sredini ovakav način rada nije zastupljen u velikoj ...
Future teachers behavioural styles in conflict situation as a part of cultural identity
(Rijeka, Hrvatska : Učiteljski fakultet Sveučilište u Rijeci, 2019)
Наставничка перцепција сарадње са родитељима за време пандемије / Nastavnička percepcija saradnje sa roditeljima za vreme pandemije
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Сарадња са родитељима представља значајан аспект наставничке професије.
Са променом модалитета рада школа услед пандемије, родитељи постају
важни партнери у реализацији образовноваспитних циљева. Циљ рада
представља ...
Настава која подржава креативност / Teaching for creativity
(Ужице : Учитељски факултет, 2013)
Настава представља главну активност у школи у оквиру
које се остварује стицање знања као најважнији циљ образовања и
васпитања. Највеће примедбе настави у школама широм света јесу да се
своди на преношење знања, да није ...
Кто несет ответственность за школьную неуспешность? / Whose responsibility is school failure?
(Москва : РУДН, 2020)
В статье представлена концепция школьной неуспешности
и приведены результаты исследований, представляющие то, как
учащиеся и учителя относятся к явлению школьной неуспешнос-
ти и в какой степени считают себя ответственными ...
Fear of COVID-19 in primary school teachers: A survey study in Serbia
(Beograd : Filozofski fakultet, 2022)
The advent of COVID-19 worldwide has led to consequences for people’s health, both physical and psychological, such as fear and anxiety. Following their important role in the fast adjustment of the education system, teachers ...
Teachers’ coping strategies regarding the pandemic: Connections with fear of covid-19 and teachers’ mental wellbeing
(Niš : Faculty of Philosophy, University of Niš, 2022)
Responses to the COVID-19 pandemic have put the schools
and their staff in the frontlines, creating a long list of new stressors
for teachers to deal with. Respecting the challenges of pandemic
education, a group of ...
Socioemotional competences of primary school teachers: differences between whole-class and subject teachers
(Novi Sad : Faculty of Philosophy, 2021)
Scientific evidence shows that teachers’ socioemotional competences are an
important factor for fostering students’ competences through the learning process.
Five competences are specially connected to teachers’ success ...
Inkluzivno obrazovanje u funkciji razvoja društva / The role of inclusive education in development of society
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
U radu se razmatra doprinos inkluzivnog obrazovanja i njegovi potencijalni efekti na razvoj
celokupnog društva, obrazovnih institucija i pojedinaca. Ukazuje se na ključne pozitivne promene
u društvu koje se opredelilo ...
Teachers' beliefs about creativity: From individualism to activism / Uverenja vaspitača i nastavnika o kreativnosti: od individualizma do aktivizma
(Novi Sad : Faculty of Philosophy, 2021)
Implicitne teorije kreativnosti čini skup uverenja o prirodi i razvoju kreativnosti koji
utiče na to kako će kreativnost biti percipirana i kako će biti podržana u realnim
uslovima. U tom smislu, uverenja nastavnika o ...