Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
Језичке карактеристике одговора ученика у области природних наука: TIMSS 2019 у Србији
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
У савременом друштву адекватан ниво језичке (језичка и комуникативна
компетенција), математичке, научне и читалачке писмености представља
нужан услов да сваки појединац активно учествује у друштву и преузме
сопствену ...
Школска клима, дисциплина и мотивација за учење математике и природних наука
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Анализирајући литературу може се уочити да постоји релативно мали
број истраживања у којима је испитивана повезаност различитих аспеката
школске климе и мотивације ученика за учење, посебно када се проучава
мотивација ...
Повезаност стручног усавршавања учитеља са постигнућем ученика у области математике
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Несумњив је значај стручног усавршавања учитеља за академско постигнуће
ученика. С тим у вези, циљ овог рада био је да се испита повезаност стручног
усавршавања учитеља у различитим областима њиховог рада са постигнућем
ученика ...
Шта можемо да научимо из студије TIMSS 2019?
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Јачање друштвене свести о кључној улози људског капитала и образовања у
економској конкурентности земље допринело је да промовисање резултата
свеобухватних међународних процена постане важан догађај у просветној,
стручној ...
Мотивациони профили и постигнуће ученика у математици и природним наукама: TIMSS 2019 / Motivacioni profili i postignuće učenika u matematici i prirodnim naukama
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Мотивација ученика за учење и начин на који опажају сопствене компетенције
сматрају се важним конструктима за постигнуће ученика у настави и
представљају предуслов за целоживотно учење. У овом раду приказани су
резултати ...
Утицај образовних аспирација родитеља на самопоуздање и мотивацију ученика у области математике и природних наука
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
У овом раду је проучаван однос између образовних аспирација родитеља
и њихове перцепције укључености у развојно-подстицајне активности
деце на раном узрасту, с једне стране, и припремљености деце за школу,
њиховог ...