Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 50
Повезаност осећаја припадности школи са позитивним развојним исходима ученика / Povezanost osećaja pripadnosti školi sa pozitivnim razvojnim ishodima učenika
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Осећај припадности школи најчешће се дефинише као мера у којој се ученици
осећају лично прихваћеним, поштованим, укљученим и подржаним од стране
других актера школског окружења. Током последње деценије интензивирани
су ...
Оријентација средњошколаца на будућност у условима пандемије / Orientation of high school students to the future in the conditions of a pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Оријентација на будућност представља начин на који појединац замишља свој
развој и одређује колико ће бити успешан у реализацији очекиване
будућности. Глобално пандемијско окружење било је посебан изазов за младе
који ...
Grupni oblik nastavnog rada u uslovima pandemije COVID-19
(Beograd : Filozofski fakultetBeograd : Institut za pedagogiju i andragogijuBeograd : Pedagoško društvo Srbije, 2022)
Imajući na umu značaj grupnog oblika nastavnog rada za socijalizaciju i akademsko
postignuće učenika, uviđa se potreba za istraživanjem njegove primene u uslovima pandemije
COVID-19. Cilj istraživanja je ispitati učestalost ...
The state matriculation exam in the Republic of Serbia: the high school teachers’ perspective
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2022)
ver the last few decades, changes have become one of the defining features
of the modern age and present in various spheres of life. The interest of
researchers in the study of changes in different scientific disciplines ...
Teachers’ coping strategies regarding the pandemic: Connections with fear of covid-19 and teachers’ mental wellbeing
(Niš : Faculty of Philosophy, University of Niš, 2022)
Responses to the COVID-19 pandemic have put the schools
and their staff in the frontlines, creating a long list of new stressors
for teachers to deal with. Respecting the challenges of pandemic
education, a group of ...
Possibilities of applying online learning tools in the educational process / Mogućnosti primene onlajn alata za učenje u obrazovnovaspitnom procesu
(Prizren : Učiteljski fakultet, 2022)
Pandemic education, largely based on the distance learning model, hasopened up space, but also the need to use a wide range of online learning tools.In order to consider the possibility of applying online tools in the ...
A Person-Centered Perspective on Future Preschool and Class Teachers’ Values in Terms of the Schwartz Refined Value Theory
(Beograd : Filozofski fakultet, 2022)
as criteria for our judgements, and decision making. The goal
of the study is to identify types of preservice preschool and
class teachers, according to their values, through secondary
analyses of previously obtained ...
Coping strategies of primary school teachers in Serbia during the Covid-19 pandemic
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2022)
The main limitations of this research include the predominantly female sample, theinability to compare the use of coping strategies before and during the pandemic, andthe lack of examination of correlates/predictors and ...
Where did the high schoolers found support for learning during the pandemic?
(Beograd : Filozofski fakultet, 2022)
This study focused on the support of the learning process during the first wave of the
COVID-19 pandemic. We specifically aimed to identify the principal support providers and
describe the characteristics of their aid. ...
Наставничка перцепција сарадње са родитељима за време пандемије / Nastavnička percepcija saradnje sa roditeljima za vreme pandemije
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Сарадња са родитељима представља значајан аспект наставничке професије.
Са променом модалитета рада школа услед пандемије, родитељи постају
важни партнери у реализацији образовноваспитних циљева. Циљ рада
представља ...