Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 15
Кто несет ответственность за школьную неуспешность? / Whose responsibility is school failure?
(Москва : РУДН, 2020)
В статье представлена концепция школьной неуспешности
и приведены результаты исследований, представляющие то, как
учащиеся и учителя относятся к явлению школьной неуспешнос-
ти и в какой степени считают себя ответственными ...
Еколошки погледи на свет ученика основне и средње школе: примена НЕП скале / Ecological worldviews of primary and secondary school students: application of the NEP scale
(Београд : Учитељски факултет, 2021)
Ставови према животној средини представљају начин на који појединац
посматра свет око себе и важно их је испитивати, јер често одређују понашање које или
повећава или смањује квалитет животне средине. Циљ рада је испитати ...
Преиспитивање односа позитивног развоја младих и социоемоционалног учења: систематски преглед / Preispitivanje odnosa pozitivnog razvoja mladih i socioemocionalnog učenja: sistematski pregled
(Beograd : Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, 2021)
Pozitivan razvoj mladih i socioemocionalno učenje izdvajaju se kao najsistematičniji i najobuhvatniji pristupi kojima se postiže maksimalna dobrobit učenika. Cilj rada predstavlja sagledavanje odnosa između socioemocionalnog ...
Национални извештај :TIMSS 2019 у Србији : преглед основних налаза
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2020)
Међународна асоцијација за евалуацију образовних постигнућа (International Association
for the Evaluation of Educational Achievement – IEA) је независно удружење које већ 60
година окупља различите истраживачке институције ...
Преиспитивање односа позитивног развоја младих и социоемоционалног учења: систематски преглед
(Београд : Учитељски факултет, 2021)
Позитиван развој младих и социоемоционално учење издвајају се као најсистематичнији и најобухватнији приступи којимa се постиже максимална добробит ученика. Циљ рада представља сагледавање односа између социоемоционалног ...
Uloga motivacije u razvoju kreativnosti / Role of motivation in development of creativity
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020)
Motivacija se pojavljuje kao bitan uslov za razvoj kreativnosti u naučnim teorijama kreativnosti, ali
rezultati ispitivanja o njenim efektima nisu jednoznačni. Kako bi se bolje razumeli uslovi za podsticanje
kreativnosti ...
Motivacione orijentacije studenata u Srbiji / Motivational orientations of students in Serbia
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020)
Jedna od poznatih definicija prema kojoj se motivacija posmatra kao proces koji pokreće na
aktivnost usmerenu ka određenom cilju, čineći pritom osobu spremnom da se započetom aktivnošću
posvećeno bavi određeno vreme, ...
University students’ beliefs about learning and knowledge and their approaches to learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021)
The paper University Students’ Beliefs About Learning and Knowledge and Their
Approaches to Learning by Snežana Mirkov presents the results of research based
on SAL (Students’ Approaches to Learning) perspective and ...
Promocija i uvažavanje različitosti i ravnopravnosti u školskom okruženju u cilju prevencije govora mržnje i diskriminacije kod mladih: slučaj beogradske opštine Stari grad / Promotion and respect for diversity and equality in the school environment in order to prevent hate speech and discrimination among young people: the case of the Belgrade municipality of Stari grad
(Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine, 2021)
Publikacija „Promocija i uvažavanje različitosti i ravnopravnosti u školskom okruženju u cilju prevencije govora mržnje i diskriminacije kod mladih“ nastala je u okviru projekta „Promocija različitosti i ravnopravnosti u ...
Osnovne pretpostavke razvijanja motivacije za učenje / Basic assumptions of developing motivation for learning
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020)
Kako motivacija nedvosmisleno utiče na ishode nastave i učenja, razmatranje mogućnosti razvijanja
motivacije u školi predstavlja ne samo važan teorijski i istraživački okvir, već je značajan i za sam
vaspitnoobrazovni ...