Приказ основних података о документу

Učenje matematike putem rešavanja problema kroz projektovanje inteligentnih tutorskih programa

dc.creatorKadijević, Đorđe
dc.date.accessioned2024-02-17T16:46:10Z
dc.date.available2024-02-17T16:46:10Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1053
dc.description.abstractThis study presents a didactic approach to learning mathematics through knowledge engineering. This approach is realized through the development of expert system knowledge bases. The development is based upon rapid prototyping that is utilized through programming in logic and PROLOG.sr
dc.description.abstractImajući u vidu osobenosti Poljinog i Šenfeldovog načina rešavanja problema, pedagoške vrednosti inteligentnih tutorskih programa i način projektovanja ovih programa brzim prototipovanjem kroz programiranje u logici i PROLOG jeziku, rešavanje problema, koje je u skladu sa Poljinim i Šenfeldovim pristupom, moglo bi biti realizovano kroz projektovanje inteligentnih tutorskih programa u kome učestvuju učenici i njihovi nastavnici. Ovakav način realizacije problemske nastave matematike može se bazirati na metodičkom pristupu koga razmatramo u ovom poglavlju.sr
dc.language.isoensr
dc.publisherUniverzitet u Nišusr
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceFacta Universitatissr
dc.titleThe LISD approachsr
dc.titleUčenje matematike putem rešavanja problema kroz projektovanje inteligentnih tutorskih programasr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage365
dc.citation.issue7
dc.citation.spage357
dc.citation.volume2
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/3247/LISDapproachKadijevic.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1053
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу