Приказ основних података о документу
The LISD approach
Učenje matematike putem rešavanja problema kroz projektovanje inteligentnih tutorskih programa
dc.creator | Kadijević, Đorđe | |
dc.date.accessioned | 2024-02-17T16:46:10Z | |
dc.date.available | 2024-02-17T16:46:10Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1053 | |
dc.description.abstract | This study presents a didactic approach to learning mathematics through knowledge engineering. This approach is realized through the development of expert system knowledge bases. The development is based upon rapid prototyping that is utilized through programming in logic and PROLOG. | sr |
dc.description.abstract | Imajući u vidu osobenosti Poljinog i Šenfeldovog načina rešavanja problema, pedagoške vrednosti inteligentnih tutorskih programa i način projektovanja ovih programa brzim prototipovanjem kroz programiranje u logici i PROLOG jeziku, rešavanje problema, koje je u skladu sa Poljinim i Šenfeldovim pristupom, moglo bi biti realizovano kroz projektovanje inteligentnih tutorskih programa u kome učestvuju učenici i njihovi nastavnici. Ovakav način realizacije problemske nastave matematike može se bazirati na metodičkom pristupu koga razmatramo u ovom poglavlju. | sr |
dc.language.iso | en | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Nišu | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.source | Facta Universitatis | sr |
dc.title | The LISD approach | sr |
dc.title | Učenje matematike putem rešavanja problema kroz projektovanje inteligentnih tutorskih programa | sr |
dc.type | article | sr |
dc.rights.license | ARR | sr |
dc.citation.epage | 365 | |
dc.citation.issue | 7 | |
dc.citation.spage | 357 | |
dc.citation.volume | 2 | |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/3247/LISDapproachKadijevic.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1053 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |